
Після вдалого старту нової гри Dragon Age: The Veilguard, багато нових гравців серії, ймовірно, захочуть зануритися в оригінальну трилогію. Але для тих, хто сподівається на ремастер у стилі Mass Effect: Legendary Edition, вже є невтішні новини. Творчий директор Dragon Age: The Veilguard Джон Еплер зазначив, що такий проєкт «було б непросто» реалізувати, адже майже ніхто з нинішніх працівників BioWare не знає, як працювати зі старим рушієм студії.
Трилогія Mass Effect: Legendary Edition отримала схвальні відгуки після свого виходу у 2021 році. Це стало результатом покращення продуктивності, оновлення графіки, нового освітлення, модифікованого ігрового процесу тощо. Багато хто погодиться, що серія Dragon Age заслуговує на таке ж оновлення.
Однак у недавньому інтерв’ю Джон Еплер, який працює в BioWare з моменту виходу першої частини Dragon Age у 2009 році, зазначив, що хоча йому хотілося б побачити ремастер трилогії, це буде складно через різні рушії, на яких побудовані різні ігри.
На відміну від трилогії Mass Effect, розробленої на Unreal Engine 3, Dragon Age: Inquisition створена на рушії Frostbite від EA, тоді як Dragon Age 1 і 2 використовували власний рушій BioWare — Eclipse.
«Здається, я один із близько 20 людей у BioWare, які взагалі працювали з Eclipse», — пояснив Еплер. «[Ремастер Dragon Age] буде непростим завданням, як це було з Mass Effect, але ми любимо оригінальні ігри».
Водночас Еплер не повністю відкинув ідею ремастера для Dragon Age. «Ніколи не кажи «ніколи», — додав він, залишаючи надію для фанатів.
Ймовірно, інтерес EA до ремастера та взагалі майбутнього серії Dragon Age залежатиме від успіху Dragon Age: The Veilguard, яка стартувала досить непогано минулого тижня. EA ще не оголосила офіційних даних, але The Veilguard досягла пікового показника у 89 418 одночасних гравців на Steam, що стало новим рекордом для одиночної гри від EA. Проте вже відомо, що ця частина не отримає сюжетних DLC, користувачів очікує лише оптимізація гри та кілька невеликих оновлень контенту.
Джерело: eurogamer
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: