Романтична комедія Ґрети Ґервіґ оформила сьомий в історії другий вікенд, додавши $93 млн за вихідні, а Нолан з «Оппенгеймером» перевершив власний «Тенет» за касовими зборами.
Продажі квитків «Барбі» впали на 43% в порівнянні з дебютом, однак це не завадило стрічці потрапити на сьоме місце в рейтингу фільмів із найкращим другим вікендом з показниками у $93 млн. Кінороботи, які передують у списку – це мільярдні гіганти «Зоряні війни: Пробудження Сили» ($149 млн), «Месники: Завершення» ($147 млн) і «Війна нескінченності» ($114 млн), «Чорна пантера» ($111 млн), «Світ Юрського періоду» ($106 млн) і «Месники» ($103 млн).
Загалом після двох тижнів на великому екрані «Барбі» зібрала понад $351,4 млн в Північній Америці та $423 млн у міжнародному прокаті, довівши загальну суму до $774 млн і ставши третім за величиною фільмом року.
Історична драма Крістофера Нолана також демонструвала зірковий другий вікенд, отримавши ще $46,6 млн і ставши, за даними Universal, першим фільмом із рейтингом R, який заробив понад $10 млн протягом семи днів поспіль. «Оппенгеймер» заробив $174 млн у внутрішньому прокаті, $226 млн в міжнародному та $400 млн по світу загалом. Фільм перевершив прибутки двох попередніх робіт Нолана – «Тенет» ($365 млн) і «Бетмен: Початок» ($373 млн).
Ремейку «Маєтка з привидами» від Disney вихідними довелось поборотися за увагу глядачів з «Барбінгеймером» – фільм дебютував з $24,6 млн у Північній Америці та $9,1 млн в міжнародному прокаті, отримавши загальну касу по світу у розмірі $33 млн. Не дуже хороший результат, як для сімейного фільму із бюджетом $150 млн.
Нині на CinemaScore фільм Джастіна Сімієна має оцінку «B+», нашу рецензію можна переглянути нижче:
Сьома частина франшизи «Місія неможлива» нині зібрала $448 млн у світі – попри позитивні рецензії, блокбастер із бюджетом у $291 млн оминали увагою під час тріумфу «Барбінгеймера» і йому буде важко відновитися в кінотеатрах.
Компанія LG Home Entertainment є визнаним новатором в галузі телевізорів і аудіовідеосистем. LG пропонує покращений досвід домашніх розваг завдяки відзначеним нагородами OLED-телевізорам і телевізорам QNED LED на інноваційній платформі WebOS Smart TV. Прагнучи надати споживачам першокласний користувацький досвід, вся продукція LG для домашніх розваг розроблена з урахуванням екологічної стійкості, починаючи від виробництва і закінчуючи утилізацією.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: