
На ITC.ua Тиждень ШІ. Ми досліджуємо, як саме ШІ покращує життя мільйонів людей прямо зараз і що чекає нас у майбутньому. Партнер проєкту – компанія Favbet Tech, яка активно інтегрує ШІ у свої продукти.
Тім Лемб, провідний креативний продюсер Starfield, розповів про плани розвитку гри, реакцію на відгуки гравців та майбутнє доповнення Shattered Space.
Він поділився цією інформацією під час розмови з виданням TheGamer на виставці Gamescom 2024.
Starfield, нова космічна рольова гра від Bethesda, викликала неоднозначну реакцію гравців у свій перший рік. Хоча гра не повторила шаленого успіху Skyrim чи Fallout 4, розробники вважають її вдалим проєктом і мають амбітні плани на майбутнє.
Лемб визнає, що команда уважно стежить за відгуками спільноти.
«Ми чуємо думку гравців. У їхній критиці є сенс. Проте ми й самі — найсуворіші критики своєї роботи. Ми аналізуємо коментарі спільноти, зважаємо на власні інтереси та плануємо подальший розвиток», — зазначив Лемб.
Першим великим кроком у розвитку гри стане доповнення Shattered Space, яке вийде 30 вересня. За словами Лемб, воно суттєво відрізнятиметься від основної гри.
«Це зміна маятника. Замість величезної галактики з оптимістичним настроєм та подорожами різними світами ми пропонуємо більш замкнений, зосереджений та таємничий простір», — пояснив розробник.
Bethesda має амбітні плани щодо майбутнього Starfield. На запитання інтерв’юера про можливість перетворення гри на багаторічний проєкт, подібний до Skyrim, Лемб відповів оптимістично:
«Сподіваюся, що так. Ми завжди плануємо підтримувати наші ігри упродовж тривалого часу. У нас постійно є кілька ідей на різних стадіях розробки», — розповів він.
Розробники також звертають увагу на тенденцію повернення до хардкорніших RPG, зокрема після успіху Baldur’s Gate 3. Проте Лемб наголошує на важливості балансу:
«Ми хочемо, щоб наші ігри були легкими для розуміння. Starfield має багато систем, у які можна заглибитися, але ми не вимагаємо від гравців занурюватися в кожну з них».
Окремо Лемб відзначив важливість модів для Starfield.
«Якщо люди отримують задоволення, навіть якщо це відбувається не через просте проходження гри, а через створення модів — будь ласка, продовжуйте. Це змушує мене посміхатися», — зізнався розробник.
«Тодд, я втомився ходити»: у Starfield з’явилася машина завдяки скаргам Філа Спенсера
Favbet Tech — українська продуктова компанія, розробник iGaming-рішень. Входить до топ-50 найбільших IT-компаній України за версією DOU.Спеціалізується на високонавантажених системах, хмарній інфраструктурі та штучному інтелекті. У 2025 стала ініціатором створення АІ-комітету Асоціації «ІТ Ukrainе» — першого галузевого об’єднання, що займається питаннями розвитку АІ на рівні бізнесу й держави.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: