Новини Новини 21.04.2022 о 13:03 comment views icon

Business Insider: Sony теж готує систему інтеграції реклами до умовно-безкоштовних ігор

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/photo_2022-02-28_17-50-39-1-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/photo_2022-02-28_17-50-39-1-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/photo_2022-02-28_17-50-39-1-96x96.jpg

Максим Григор'єв

Автор новин

Джерела Business Insider повідомляють про створення компанією Sony системи додаткової монетизації для розробників. Подібно до планів Microsoft на програму для розміщення реклами в іграх для Xbox, Sony також запустить інтеграцію на платформах PlayStation.

На відміну від Microsoft рекламну систему від Sony вбудують на рівні платформи, винагороджуючи гравців за взаємодію з рекламою. Це схоже на монетизацію в іграх для мобільних, коли користувачам пропонують внутрішньоігрові предмети за перегляд рекламних роликів. Як саме відбуватимуться покази чи інтеграції, визначать самі розробники ігор, а Sony стане лише постачальником реклами.

Для Sony це буде додаткова можливість монетизації ігор. Компанія зможе брати відсоток від доходу або відстежувати рекламні трекери, отримуючи інформацію про користувачів, яку потенційно може продавати розробникам і рекламодавцям.

Заява про подібний підхід з’явилася після новини про об’єднання сервісів PlayStation Plus та PlayStation Now, який отримає назву PlayStation Plus та буде доступний за підпискою у трьох варіантах.


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: