Новини

Google позначатиме рекламу в пошуку тегом “Спонсорство” і розмістить його над URL-адресою сайту

Google позначатиме рекламу в пошуку тегом “Спонсорство” і розмістить його над URL-адресою сайту

Google змінює позначку “Реклама” на “Спонсорство” в пошуку і розміщує тег над URL-адресою сайту в окремий рядок – замість того, щоб показувати його поряд із посиланням.

Наразі Google розгортає оновлення для мобільних пристроїв та заявляє, що почне тестувати зміни й на настільних комп’ютерах (без зазначення дати).

“Цей новий тег і його розташування, як і раніше, відповідають нашим високим стандартам щодо того, щоб рекламу можна було відрізнити від результатів пошуку, і ґрунтуються на наших існуючих зусиллях щодо забезпечення чіткості інформації про платний контент”, – йдеться у заяві Google.

Але цих змін ще може бути недостатньо, щоб користувачі могли чітко розділити рекламу і звичайні результати пошуку. Якщо ви прочитаєте цю статтю та подивитеся на зміни, то помітите різницю між тегами “Реклама” та “Спонсорство”. Однак при повсякденному використанні та перегляді тисяч результатів пошуку ви навряд чи помітите модифікації.

Старый формат объявлений. Скриншот: TechCrunch
Старий формат реклами. Скріншот: TechCrunch
Новий формат із тегом "Спонсорство"
Новий формат із тегом “Спонсорство”. Скріншот: TechCrunch

Джіні Марвін, представниця Google з рекламних продуктів, багато разів публікувала у Twitter візуальну історію маркування реклами компанії протягом багатьох років. Хоча наведений нижче твіт фіксує зміни лише до 2019 року, легко побачити, як Google поступово стирає межі між рекламою та результатами пошуку.

Курс
БІЗНЕС-АНАЛІТИК В IT
Опануйте професію бізнес-аналітика в ІТ та заробляйте від $700 на початку кар’єри.
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
analiticIT

Коли у 2020 році Google представила тег “Реклама”, виділений жирним шрифтом, багато користувачів вказали на темні патерни (інтерфейс користувача, який змушує вас робити те, чого зазвичай ви б не зробили) в новому дизайні. Людям доводилося напружити зір, щоби якось відокремити спонсорський контент від звичайного.

Компанії знадобилося два роки, щоб зробити хоч якісь зміни. Однак рекламний бізнес є основним джерелом доходу для Google (у другому кварталі 2022 року компанія заробила 56,3 мільярда доларів тільки за рекламу), тому для пошукового гіганта важливо продовжувати викачувати гроші з цієї вирви різними способами.

Поряд зі зміною тегів, Google також показуватиме назви сайтів у результатах пошуку, а не лише їх URL-адреси.

Google будет помечать рекламу в поиске тегом "Спонсорство" и разместит его над URL-адресом сайта

Крім того, компанія зробить значки вебсайтів у результатах помітнішими, щоб користувачі могли легко впізнавати знайомі логотипи (ці зміни торкнуться і спонсорських результатів).

“Зміни в зовнішньому вигляді пошукових оголошень та їх маркування є результатом ретельного тестування користувача по безлічі різних параметрів і методологій, включаючи розуміння і реакцію користувачів, якість і ефективність рекламодавця, а також загальний вплив на пошук. Ми проводимо ці тести понад рік, щоб переконатися, що користувачі можуть визначити джерело своїх пошукових результатів, а платний контент чітко позначений і його можна відрізнити від інших результатів пошуку Google», – йдеться у заяві компанії.

На щорічному заході Search On Google представила достатньо оновлень і дала зрозуміти, що намагається перевинайти Пошук, додавши ще більше інтерактиву, щоб конкурувати з TikTok та Instagram. Досягнення в області ШІ та комп’ютерного зору цілком дозволяють реалізувати плани компанії: вже працюють Google Lens і нова функція Multisearch, за допомогою якої можна шукати зображення, а потім змінювати результат за допомогою тексту. Класичний список посилань Google також починає змінюватися, у деяких контекстах з’являється мозаїка зображень та інформаційні віджети.

Джерело: TechCrunch


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: