Новини Софт 28.10.2022 о 16:55 comment views icon

Мобільні ігри займають все більше місця, а користувачі вибирають смартфони з мінімальним накопичувачем

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/photo_2023-11-12_18-48-05-3-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/photo_2023-11-12_18-48-05-3-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/photo_2023-11-12_18-48-05-3-96x96.jpg

Андрій Русанов

Автор сайту

Виробники мобільних ігор незабаром зіштовхнуться з проблемою, яка серйозно обмежить їхні можливості та загострить конкуренцію. Річ у тому, що через високу вартість нових смартфонів покупці частіше обирають моделі та модифікації з мінімальним обсягом вбудованого накопичувача даних. Більшість флагманських смартфонів нині мають мінімальну комплектацію зі 128 ГБ вбудованої пам’яті, при цьому є великою різниця у ціні між варіантами з меншим та більшим накопичувачем.

За даними International Data Corporation (IDC), перехід на телефони з великим обсягом пам’яті неухильно сповільнюється з 2017 року. У 2021 році більшість користувачів (41,9%) вибрали моделі зі 128 ГБ «на борту». Тільки 2,3% покупців обрали 512 ГБ, частку апаратів з 256 ГБ склали 14,3% придбань. Утворилася ситуація, коли переважна більшість власників пристроїв мають менше ніж 128 ГБ вільного місця – це означає, що незабаром вони стануть більш прискіпливими у виборі ігор для встановлення.

В той самий час спостерігається значне збільшення місця, котре мобільні ігри займають під час інсталяції. Наприклад, хіт Genshin Impact вимагає 20 ГБ дискового простору (файл Google Play на 120 МБ – це тільки встановлення). Багато інших ігор, у тому числі PUBG Mobile (15 ГБ) та Diablo Immortal (24 ГБ), висувають порівняні вимоги. Враховуючи, що фото та відео користувача (особливо з роздільною здатністю 4K або 8K) займають досить багато місця, пам’яті для ігор залишається зовсім мало.

Мобильные игры

Ситуація нагадує гонитву за обсяг сховища консолей 2018-2019 років, коли такі ігри як Grand Theft Auto V, CoD: Black Ops III та Red Dead Redemption 2 вимагали від 70 до 105 ГБ на диску. Ці ігри швидко поглинали стандартні 500 ГБ диски в PS4 і Xbox One – але в цьому випадку користувачам було відносно просто замінити накопичувач на більший.

На відміну від консолей, сховище на телефоні важко чи неможливо збільшити. У деяких пристроїв з Android є слоти розширення microSD (але часто змінні карти мають невисоку швидкість передачі даних). Власники Apple iPhone мають справу тільки з початковим обсягом накопичувача.

Придбання Microsoft Activision Blizzard, яке ще не завершено, дає компанії потік прибутків від підрозділу мобільних ігор останньої. Угода також відчиняє двері для перенесення висококласних ігор від Activision та Blizzard на мобільну арену – Call of Duty: Mobile вже там. Перспектива не просто можлива, має ймовірність. Sony вже заявила про свій намір вийти на ринок із новосформованим підрозділом мобільних ігор.

Курс-професія "Motion Designer" від Skvot.
Навчіться створювати 2D- та 3D-анімації у софтах After Effects, Cinema 4D та Octane Render. Протягом курсу ви створите 14 моушн-роликів, 2 з яких — для реального клієнта.
Детальніше про курс

Дії великих корпорацій та нестача місця для ігор малюють досить похмуру картину для невеликих студій та незалежних розробників. Протягом багатьох років мобільні пристрої були найкращими друзями незалежних студій. Більш скромні вимоги до ресурсів телефонів та планшетів певною мірою стримували конкуренцію з боку великих виробників ПК та консолей. Середовище мобільних ігор змінюється, і оскільки геймери стають більш розбірливими, для інді-розробників може настати важкий період.

Джерело: TechSpot


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: