Новини

Modern Warfare II зібрала $800 мільйонів за три дні та встановила новий рекорд з продажів Call of Duty

Modern Warfare II зібрала $800 мільйонів за три дні та встановила новий рекорд з продажів Call of Duty

Остання гра Activision Blizzard — Call of Duty: Modern Warfare II — показала кращий старт за всю історію франшизи Call of Duty, затьмаривши попереднього рекордсмена, яким була Modern Warfare з 2011 року.

Call of Duty: Modern Warfare II була запущена в п’ятницю, 28 жовтня, і доступна для продажу на платформах Sony PlayStation 5, PlayStation 4, Microsoft Xbox Series X|S, Xbox One і ПК.

За три дні продажів гра зібрала 800 мільйонів доларів по всьому світу, що робить Modern Warfare II “найбільш продаваним дебютом вихідних за всю історію” франшизи Call of Duty. Попередній, п’ятиденний рекорд, з 2011 року належав Modern Warfare.

Курс
ПОБУДОВА БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ
Навчіться впроваджувати бізнес-процеси відповідно до нових цілей компанії.
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
build

800 мільйонів доларів Modern Warfare II за три дні – величезна цифра, але не рекорд для відеоігор. Ще у 2013 році Grand Theft Auto V від Rockstar заробила 1 мільярд доларів за перші три дні. Для іншого порівняння: Fallout 4 від Bethesda розійшлася тиражем 12 мільйонів копій і лише за перші 24 години принесла 750 мільйонів доларів прибутку. Однак важливо відзначити, що 750 мільйонів доларів Fallout 4 за один день є відвантаженими та не обов’язково проданими одиницями, тоді як цифра в 800 мільйонів доларів Modern Warfare II охоплює одиниці, які фактично були продані споживачам.

Activision повідомила у пресрелізі, що стартовий виторг Modern Warfare II перевищує найбільші касові збори року у світі кіно, навіть випереджаючи збори у перші вихідні для “Топ Ґан: Меверік” та “Доктор Стрендж у Мультивсесвіті божевілля”.

Activision також заявила, що Modern Warfare II встановила нові “рекорди франшизи за участю гравців” для унікальних гравців та годин, зіграних протягом перших трьох днів “преміумрелізу” гри. Швидше за все, це пов’язано з тим, що кампанія Modern Warfare II стартувала рано-вранці 20 жовтня для людей, які оформили попереднє замовлення.

“Дякуємо вам, гравці Call of Duty, за те, що ви зробили запуск Modern Warfare II одним із рекордних, а також найприбутковіших розважальних дебютів року. Для нас велика честь та привілей організувати такий історичний вихідний для найкращих фанатів у світі. Яким би дивним не було це відкриття, Call of Duty готує набагато більше. Безпрецедентний рівень підтримки всесвіту Modern Warfare не за горами і запуск Warzone 2.0 не за горами. Це надзвичайний час для франшизи”, — сказала генеральний менеджер Call of Duty Джоанна Фарієс.

У січні Microsoft погодилася придбати Activision Blizzard за 69 мільярдів доларів готівкою, або 95 доларів за акцію (зараз угода проходить перевірку регуляторів). 

Щодо угоди Microsoft та Activision Blizzard Велика Британія проведе ретельне розслідування

Після новини про злиття шанувальники Call of Duty почали активно обговорювати, чи зробить Microsoft гру ексклюзивною для Xbox. Як зазначив генеральний директор Microsoft Gaming Філ Спенсер в новому подкаст-інтерв’ю на YouTube, компанія обіцяє “залишити Call of Duty на PlayStation до тих пір, поки PlayStation існує”.

“Поки існує PlayStation, ми маємо намір продовжувати поставляти для нього Call of Duty. Подібно до того, що ми зробили з Minecraft, коли володіли ним – не зменшили кількість місць, де люди можуть в нього грати, а навпаки розиширили її. На мою думку, це було добре для спільноти Minecraft, і я хочу зробити те саме з Call of Duty – ми думаємо про те, куди серія може піти”,  — каже Спенсер.

Попри те, що між Sony та Microsoft точилися публічні суперечки щодо майбутнього Call of Duty, Спенсер нещодавно вже двічі порівнював Call of Duty з Minecraft. Виступаючи на технічній конференції The Wall Street Journal минулого тижня, Спенсер також натякнув на плани перенести Call of Duty на Nintendo Switch, щоб розглядати франшизу як Minecraft і зберегти її на суперницьких платформах.

Microsoft також каже, що збереження Call of Duty на PlayStation є “комерційною необхідністю для бізнесу Xbox та економіки угоди” у документах, наданих британському регулятору. Компанія стверджує, що вилучення серії ігор PlayStation “поставило б під загрозу її доходи”, і що “розраховує на прибуток від розповсюдження ігор Activision Blizzard на Sony PlayStation”.

Та яке б майбутнє не чекало Call of Duty після завершення угоди, наразі це одна з найпопулярніших ігрових франшиз, яка значно вплинула на розвиток жанру. За весь час свого існування серія розійшлася по всьому світу загальним накладом близько 425 млн копій та заробила понад $30 млрд.

“Королівська битва” Warzone, яка вийшла у 2020 році, наразі має понад 125 мільйонів гравців, і, за даними Activision, є ключовою частиною нової стратегії франшизи, щоб краще узгодити численні аспекти Call of Duty та максимально розширити їх охоплення. З моменту випуску “Warzone” Activision збільшила свої ресурси навколо Call of Duty — станом на червень 2022 року над шутерами серії працюють понад 3000 людей. Успіх мала і Call of Duty Mobile — з моменту релізу у 2019 році її завантажило понад 650 мільйонів гравців.

Джерело: The Verge, Gamespot


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: