Новини

Netflix запустив базовий тариф з рекламою за $6,99 на місяць — але він не працює на Apple TV та Chromecast

Netflix запустив базовий тариф з рекламою за $6,99 на місяць — але він не працює на Apple TV та Chromecast

Netflix довго уникав розміщення реклами на своєму сервісу, але через втрату доходу та підписників врешті-решт вирішив запустити цього року спеціальний тариф.

З 3 листопада тариф Basic з рекламою вже доступний в Австралії, Бразилії, Канаді, Франції, Німеччині, Італії, Японії, Кореї, Мексиці, Великобританії, США та буде запущений 10 листопада в Іспанії. Вартість такої передплати для користувачів Netflix з США становить 6,99 долара на місяць.

Netflix запустила базовий тариф з рекламою за $6,99 на місяць - але він не працює на Apple TV та Chromecast

Тариф в середньому передбачає показ 4-6 оголошень на годину. Їх тривалість – від 15 до 30 секунд, а розміщувати рекламу планують до та під час перегляду – без функцій “пропустити” чи “перемотати”.

Курс
Розробка на Python
Опануйте популярну мову програмування, щоб заробляти від $1300 через рік
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
Розробка на Python

Netflix запустив новий тариф у співпраці з Microsoft, обравши компанію у якості “глобального партнера з рекламних технологій і продажів”. У США Netflix також співпрацюватиме з Nielsen (компанія-вимірювач, що досліджує телеперегляди у багатьох країнах світу, зокрема і в Україні) для надання рекламодавцям інформації про рейтинги, що будуть опубліковані через платформу Nielsen One. Netflix також заявив, що не використовуватиме дані користувачів для створення таргетованої реклами за межами платформи.

Як і в аналогічному варіанті без реклами, телевізійні шоу в тарифі Basic with Ads транслюватимуться з роздільною здатністю 720p. Але наразі користувачам пропонують обмежену бібліотеку фільмів та серіалів – що зумовлено ліцензійними обмеженнями (ця проблема наразі вирішується). На шоу, що недоступні для показу, буде розміщений значок замка.

Також у тарифі відсутня можливість завантаження контенту для перегляду в автономному режимі.

Netflix запустит тариф с рекламой в ноябре - подписка будет доступна в 12 странах по цене 6,99 долларов в месяц

Basic with Ads поки не працює на деяких пристроях, зокрема на Apple TV та Chromecast (старіших за модель Google TV). Цікаво, що запуск реклами на стрімінгу, а також відсутність підтримки Apple TV збіглось з виходом приставки третього покоління 4K від Apple, яка надійде в продаж у магазини завтра. Але що з новою, що зі старішими моделями користуватися можна лише дорожчими тарифами сервісу.

У Netflix кажуть, що для Apple – це тимчасова проблема, яку обіцяють вирішити найближчим часом. Оскільки Basic with Ads працює на iPhone та iPad, це, здається, не є результатом ширшої суперечки компаній.

Загалом новий рекламний рівень доступний на пристроях Amazon Fire TV, Android, Chromecast із Google TV, iOS, численних ігрових приставках і смарттелевізорах. Не згадуються у переліку Roku та консолі Xbox, але це може бути просто недоглядом.

На сайті Netflix також зазначається, що майже для всієї лінійки застарілих пристроїв Google Chromecast – новий тариф недоступний. Виняток зроблено для останніх моделей Chromecast із Google TV (4K) та Chromecast із Google TV (HD).

Netflix також зазначає, що для використання базового плану з рекламою на телефонах або планшетах потрібна версія Android 7.0 або новіші.

Недоступний новий тариф і для PlayStation 3 – хоча 10 років тому консоль Sony була найпопулярнішим пристроєм для потокової передачі Netflix.

Дешевший тариф з рекламою на Netflix з’явився у відповідь на раптовий спад для сервісу, який втратив понад 1 мільйон передплатників у США та Канаді на початку цього року і зіткнувся з падінням ціни своїх акцій у відповідь на побоювання інвесторів, що період швидкого зростання закінчився. Але Netflix не єдиний, хто заглиблюється в рекламу – 8 грудня Disney Plus запустить передплату з рекламою за 7,99 долара (на 1 долар дорожче, ніж у Netflix).

Раніше Netflix повідомив, що з початку 2023 року стягуватиме додаткову щомісячну плату з клієнтів, які діляться своїми обліковими даними для входу на сервіс. Компанія не повідомляє деталі щодо розміру штрафних санкцій. Хоча, якщо вони слідуватимуть схемі пілотної програми, запущеній у Латинській Америці – “одна чверть базової ставки”, то фінансове покарання має становити близько 3-4 доларів США.

Для охочих уникнути цієї участі, Netflix представляє інструмент міграції облікового запису Profile Transfer – він перенесе дані додаткових облікових записів користувачів (історія переглядів, рекомендації тощо) в їх нову незалежну підписку. Нова функція вже почала розгортатися серед користувачів Netflix, в міру її доступності для конкретних людей будуть надіслані повідомлення електронною поштою.

Джерело: The Verge 1, 2, 9to5google


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: