Новини Софт 19.10.2022 о 15:05 comment views icon

Netflix “каратиме” клієнтів за обмін паролями у 2023 році — розмір штрафів може скласти 1/4 вартості базового тарифу за кожного додаткового користувача

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg

Катерина Даньшина

Авторка новин

У вівторок під час свого квартального звіту про доходи Netflix повідомив, що з початку 2023 року стягуватиме додаткову щомісячну плату з клієнтів, які діляться своїми обліковими даними для входу на сервіс.

Це черговий крок багатомісячної боротьби Netflix з обміном паролями. У Латинській Америці вже працює пілотна програма, яка стягує додаткову плату з клієнтів, якщо інші облікові записи використовують їх реєстраційні дані для входу.

Новина з’явилася на тлі зусиль Netflix щодо повернення стрімкого зростання сервісу та спроб розрахуватися з інвесторами після втрати передплатників на початку року. За допомогою серіалу “Монстр: Історія Джеффрі Дамера” та четвертого сезону “Дивних див” компанія змогла додати понад 2,4 мільйона передплатників у третьому кварталі, чим збільшила їхню загальну кількість до 223,09 мільйонів.

Netflix не повідомляє деталі про розмір штрафних санкцій. Хоча, якщо вони слідуватимуть схемі пілотної програми “одна чверть базової ставки”, то фінансове покарання має становити близько 3-4 доларів США.

Для охочих уникнути цієї участі, Netflix представляє інструмент міграції облікового запису Profile Transfer – він перенесе дані додаткових облікових записів користувачів (історія переглядів, рекомендації тощо) в їх нову незалежну підписку. Нова функція вже почала розгортатися серед користувачів Netflix, в міру її доступності для конкретних людей будуть надіслані повідомлення електронною поштою.

Раніше Netflix оголосив про запуск “дешевої” передплати з підтримкою реклами 3 листопада – її можна буде оформити за ціною 7 доларів на місяць у США, Австралії, Бразилії, Канаді, Франції, Німеччині, Італії, Японії, Кореї, Мексиці, Іспанії та Великій Британії.

Онлайн-курс "PR Basis" від Skvot.
Дізнайся нюанси різних сфер і обрери свою.Як результат — матимеш стратегію бренду у своєму портфоліо та зможеш стартувати в піарі. Інсайтами ділиться лекторка, яка має 9+ років досвіду.
Детальніше про курс

Джерело: Engadget


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: