Новини IT-бізнес 02.11.2023 о 19:12 comment views icon

Рішення перейти з пошуку Google на Yahoo у Firefox було «провальним» ─ глава Mozilla

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg

Вадим Карпусь

Автор новин

У рамках антимонопольного провадження Мін’юсту США проти Google була оприлюднена досить цікава інформація від Mozilla Foundation. Генеральний директор Мітчелл Бейкер сказала, що рішення Mozilla відмовитися від пошукового сервісу Google на користь Yahoo у браузері Firefox було «провальним».

«Ця ставка не спрацювала», – сказала Бейкер у відеоінтерв’ю у 2022 році, показаному адвокатами Google. «Зручність пошуку, яку Yahoo надавала користувачам Firefox, погіршилася».

Це «провальне» рішення було ухвалено у 2014 році. Але усвідомивши свою помилку, Mozilla повернулася до використання Google як пошук за замовчуванням у Firefox вже у 2017 році, а у 2020 році – продовжила угоду.

«Я була твердо впевнена, що Yahoo не надає той досвід пошуку, який нам потрібен і на який ми уклали контракт», – сказала Бейкер.

За словами Бейкер, скорочення числа користувачів Firefox не обов’язково було пов’язане з переходом на пошук Yahoo, але воно збіглося зі зміною пошукової системи.

Всі ці висловлювання адвокати Google використовують на захист компанії, яку звинувачують у придушенні конкуренції. Міністерство юстиції США стверджує, що заплативши $26 млрд у 2021 році за використання Google як пошук за замовчуванням на ПК, смартфонах та інших пристроях, компанія несправедливо задушила потенційних конкурентів, таких як Microsoft та DuckDuckGo. Однак Google заявляє, що користувачі віддають перевагу її пошуку, і вони мають можливість легко переключитися на альтернативні рішення.

Онлайн курс UI/UX Design Pro від Ithillel.
Навчіться проєктувати інтерфейси з урахуванням поведінки користувачів, розв'язувати їх проблеми через Customer Journey Mapping, створювати дизайн-системи і проводити дослідження юзабіліті, включаючи проєктування мобільних додатків для Android та iOS і розробку UX/UI на основі даних!
Дізнатися більше

Слова Мітчелл Бейкер підтверджують заяви Google і свідчать, що вибір її пошуку за замовчування продиктований насамперед якістю сервісу, а не грошовими виплатами.

Джерело: bloomberg


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: