Прототип тунелю Hyperloop Ілона Маска, у якому проходили студентські змагання у 2018 та 2019 роках, перетворили на місце для паркування.
Можливо не всі згадають, що до того як Маск вдягнув мантію борця за свободу слова, він мав намір обійти “рухливий трафік”, побудувавши Hyperloop — систему тунелів, яка революціонізує транспорт. Мільярдер стверджував, що його компанія зможе рити тунелі швидше та ефективніше, ніж більшість сучасних систем буріння, які, як він справедливо стверджував, були трудомісткими та дорогими. Маск запевняв, що зможе скоротити час переїзду від Сан-Франциско до Лос-Анджелеса до 30 хвилин.
Білий сталевий тунель довжиною близько 1,5 км проклали вздовж проспекту Джека Нортропа біля штаб-квартири SpaceX у Хоторні, штат Каліфорнія. Він мав стати прототипом майбутніх об’єктів, але його нещодавно демонтували. Компанія Precision Construction Services була одним із підрядників, яка встановлювала трубу, і на початку цього року власника компанії Еріка Райта поінформували щодо знесення об’єкта.
Bloomberg повідомив, що «від труби Hyperloop не залишилося жодних слідів». (Імовірно, підземний випробувальний тунель, з яким Маск дебютував у 2018 році, залишився.)
Надземна труба була центральною частиною змагань із запуску модулів Hyperloop на високих швидкостях у 2018 році — тоді десятки студентських команд з усього світу випробували… майбутню стоянку SpaceX.

Наступного року захід повторили, а треті перегони, як обіцяв Маск, мали відбутися у «10-кілометровому вакуумному тунелі».
Next year’s @Hyperloop competition will be in a 10km vacuum tunnel with a curve
— Elon Musk (@elonmusk) July 22, 2019
За кілька років амбіції Маска щодо Hyperloop стихли. Його пропозицію щодо підземної транзитної системи з модулями, що рухаються трубами за допомогою магнітної левітації зі швидкістю до сотень миль на годину — замінили тунелями, які передбачені лише для автомобілів Tesla.
Решту стартапів Hyperloop закрили або перевели на інші напрямки — так, американська компанія Virgin Hyperloop скоротила майже половину штату в рамках реструктуризації бізнесу та переорієнтувалася від пасажирських перевезень до вантажоперевезень.
Тим часом The Boring Company Маска вже кілька років працює над будівництвом системи тунелів під Лас-Вегасом, у той час, як зусилля компанії щодо буріння тунелів в Чикаго, Лос-Анджелесі та Північно-Східному коридорі, зазнали невдачі.
Джерело: The Verge
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: