Чоловік під ніком Nthmonkey у соцмережі Threads заявив, що штучний інтелект Claude AI допоміг його сім’ї скоротити витрати на лікування родича у лікарні.
За словами чоловіка, за госпіталізацію його нещодавно померлого шурина лікарня виставила родичам рахунок у розмірі $195 тис. Через серцевий напад шурина тримали у реанімації близько 4 годин, а потім представили сім’ї астрономічний рахунок.
Nthmonkey зазначає, що поради чатбота зіграли ключову роль і допомогли скоротити рахунок за лікування з $195 тис. до $33 тис. Значна сума за медичні послуги була виставлена більшою мірою через те, що медичне страхування родича закінчилось за 2 місяці до його смерті. Однак обсяг витрат все одно був величезним, а отриманий рахунок — вкрай непрозорим.
Спочатку чоловіку довелось сперечатись з адміністрацією лікарні аби з’ясувати, що ж це за відділення кардіології, де вартість послуг складає $70 тис. Все стало більш-менш зрозумілим, після того, як адміністрація звинуватила у таких сумах власні комп’ютерні системи. Далі Nthmonkey скористався допомогою ШІ Claude AI, який проаналізував стандартні коди тарифікації.
Зокрема, ШІ виявив дублювання рахунків. З’ясувалось, що лікарня виставила рахунок не тільки за основну процедуру, а й за всі її компоненти. Завдяки цьому родичам загиблого вдалось заощадити близько $100 тис.
“Тобто лікарня виставила нам рахунок за основну процедуру, а потім ще раз за кожен її компонент”, — пояснює Nthmonkey.
Окрім цього Claude AI з’ясував, що лікарня неналежним чином використовує коди, які розділяють екстрене та стаціонарне лікування. Ще однією серйозною проблемою стало виставлення рахунку за послуги ШВЛ того ж дня, що й за екстрену госпіталізацію, що в деяких випадках можна вважати порушенням нормативних вимог.
“Одним словом, лікарня встановила свої правила, свої ціни та вирішила, що зможе просто вичавлювати гроші з недосвідчених людей. Я мав доступ до інструментів, які допомогли мені отримати реальну суму, але моральне питання очевидне. Ніхто не повинен платити більше, ніж заплатила Medicare. Ніхто. Давайте більше не дозволимо, щоб це сходило їм з рук“, — зазначає Nthmonkey.
Після чудової роботи з цифрами чатбот допоміг написати листи, які стали основою для судових позовів, негативного піару та виступів у законодавчих комітетах. Однак до цього адміністрація лікарні намагалась переконати родичів звернутись до благодійних організацій, які б допомогли оплатити величезний рахунок.
Джерело: Tom’sHardware

Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: