Новини

Доступніший тариф Netflix з рекламою (імовірно) неприємно здивує — відсутністю офлайн-перегляду та обмеженим каталогом

Доступніший тариф Netflix з рекламою (імовірно) неприємно здивує — відсутністю офлайн-перегляду та обмеженим каталогом

Згідно з кодом, що знайдений у застосунку компанії для iPhone, Netflix не дозволить користувачам нового тарифу з відтворенням реклами завантажувати фільми та інші шоу на свої пристрої для перегляду в автономному режимі – функція буде недоступною. Для традиційних варіантів підписки залишиться можливість завантажити відео для перегляду за умов повільного чи недоступного інтернету.

Доступніший тариф Netflix з рекламою (імовірно) неприємно здивує — відсутністю офлайн-перегляду та обмеженим каталогом

Гігант потокового мовлення, котрий багато років уникав реклами, планує випустити тарифний план із демонстрацією реклами до початку наступного року. Натяки на нову послугу знайшли у вихідному коді Netflix для iPhone. Код також передбачає, що користувачі не зможуть пропускати рекламу, а елементи керування відтворенням не будуть доступні під час рекламних пауз.

Netflix раніше заявляв, що сервіс на основі реклами буде доступний у кількох регіонах, а Microsoft займеться рекламними технологіями проєкту та стане його партнером із продажу. Також компанія не пропонуватиме весь свій контент у тарифі з рекламою.

Курс
Frontend розробка
Заробляйте від $1800 вже через два роки і навчайтесь у вільний час
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
Frontend розробка

Доступніший тариф Netflix з рекламою (імовірно) неприємно здивує — відсутністю офлайн-перегляду та обмеженим каталогом

Жорсткі обмеження можливостей дешевої підписки з рекламою спонукатимуть користувачів переходити на дорожчі пакети. З іншого боку, доступний тариф допоможе залучити до передплати та зацікавити надалі її розширенні більшу кількість користувачів.

Суперницькі сервіси, такі як Hulu, HBO Max та Peacock вже пропонують передплату з переглядом реклами. Бюджетна версія HBO Max також вимикає можливість завантаження.

Останнім часом сервіси стрімінгового мовлення зіштовхнулися з відтоком користувачів та вживають заходів щодо збільшення охоплення аудиторії.

«Прийшов, подивився, відписався». Лояльність клієнтів до Netflix, Hulu, HBO Max та інших стрімінгів знижується на тлі посилення конкуренції

Джерело: Bloomberg


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: