
Нещодавно CEO Electronic Arts Ендрю Вілсон сказав, що Dragon Age: The Veilguard провалилася, бо не була лайв-сервісом. Сценарист та автор сеттінгу Dragon Age Девід Ґейдер заперечив.
Висловлювання Вілсона про причини провалу Dragon Age: The Veilguard схвилювало спільноту. Серед критичних зауважень — аргумент, що аудиторія Dragon Age і мережевих ігор сервісів дещо відрізняється, а керівництво EA не розуміє свою аудиторію. Цю думку поділяє й Девід Ґейдер — сценарист та письменник, який працював у BioWare 17 років, написав Dragon Age: Origins, Dragon Age II та Inquisition, три книги за серією, а також брав участь у розробці Baldur’s Gate II, Neverwinter Nights і Star Wars: Knights of the Old Republic (KOTOR).

«Якщо я дійсно заглиблюсь у свою емпатію, я можу бачити, як це працює. Скажімо, ви не дуже добре знаєтесь на іграх. Ви працюєте у великому офісі з купою інших керівників, які також не дуже добре знаються на іграх. Що вони всі кажуть? «Живі ігри приносять великі гроші!», «Екшн-ігри — це круто!».
У великій серії розгорнутих коментарів до цього поста в Bluesky, які ми радимо почитати повністю, Ґейдер продовжує:
«Ваша природна реакція? «Ми повинні створювати більше екшенів, і всі наші ігри повинні бути живими сервісами!» Ча-цзин, так? Потім якісь нахабні розробники псують ваш кайф, кажучи, що «це не стосується всіх ігор однаково» або «у нас є розбудована IP з аудиторією, яка має певні очікування». Ви смурнієте».
«Моя порада EA (не те щоб їх це хвилювало): у вас є IP, який подобається багатьом людям. Глибоко. На своєму піку він продавався досить добре, щоб зробити вас щасливими, чи не так? Подивіться, що він зробив найкраще в тому місці, де продав найбільше. Дотримуйтесь прикладу Larian та подвоюйте це. Аудиторія ще є. І чекає».
Отже, ті, хто робив легендарні ігри, все ще розуміються на своїй справі, але бізнесмени, схоже, хочуть чогось іншого. Лишається сподіватися що приклад Larian надихне навіть їх — якщо вони дізнаються, що завдяки Baldur’s Gate 3 дохід Larian Studios зріс майже у 20 разів. І при цьому, як не дивно, у незалежної студій вийшла чудова гра, яку не хейтять прихильники жанру.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: