
Рекламні заставки просувають як власну продукцію LG чи анонси сервісу LG Channels, так і продукти сторонніх компаній, повідомляє сайт FlatpanelsHD, який протестував новий OLED-телевізор LG G4, що коштує від $2400.



Сайт Android Authority тим часом припускає, що з часом реклама такого формату з’явиться й на старих смарттелевізорах LG. На щастя, її все ще можна вимкнути.
Flat Panels HD рекомендує зазирнути в додаткові налаштування і прибрати галочку з позиції «Реклама на заставці» (так само там можна відрегулювати інші формати оголошень).
Невідомо, чи поширилась ця реклама на окремі регіони чи інші моделі, але в LG раніше заявляли, що до кінця року запровадять більше реклами на платформі webOS, що працює на 200+ мільйонах смарттелевізорів по всьому світу.
Сайт The Verge своєю чергою нагадав, що розташування реклами в телевізорах LG повсюдно давно не новина — вже понад три роки навіть в магазині застосунків LG автоматично відтворюється аудіореклама, дещо лякаючи користувачів.
Пральна машина LG відправляла по 3,66 ГБ даних щодня. За це її відімкнули від Wi-Fi
Favbet Tech – це ІТ-компанія зі 100% украінською ДНК, що створює досконалі сервіси для iGaming і Betting з використанням передових технологіи та надає доступ до них. Favbet Tech розробляє інноваційне програмне забезпечення через складну багатокомпонентну платформу, яка здатна витримувати величезні навантаження та створювати унікальний досвід для гравців.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: