Новини Технології 30.08.2024 о 15:12 comment views icon

Penghui Energy анонсує твердотілі батареї зі щільністю 280 Вт•год/кг та ціною, близькою до літій-іонних акумуляторів

author avatar

Вадим Карпусь

Автор новин

Розділ Технології виходить за підтримки

Китайська компанія Penghui Energy з Гуанчжоу анонсувала свою першу твердотілу батарею. Нова розробка має щільність енергії 280 Вт·год/кг. Для порівняння, поточні літій-іонні батареї найвищого рівня можуть досягати 250 Вт·год/кг. Та головна особливість цієї китайської батареї – відносно невисока ціна. Вона коштує лише на 15% дорожче, ніж стандартна батарея, яка використовується в сучасних електромобілях.

Компанія заявила, що досягла вагомого прориву у виробництві. В даний час існує три способи виробництва твердотілого акумулятора: полімерний, сірчано-галоїдний і оксидний. Penghui Energy пішла останнім шляхом і вже усунула всі перешкоди, пов’язані з виробництвом оксидних твердотілих електролітів.

Оксидні електроліти вимагають високих температур для процесу виробництва, що робить керамічний матеріал (також використовується в батареях) надто крихким. Отже, виробник придумав мокрий процес нанесення покриття на електроліт. Цей процес вирішив не тільки температурні проблеми, але й спростив виробництво.

Penghui Energy анонсує твердотілі батареї зі щільністю 280 Вт•год/кг та ціною, близькою до літій-іонних акумуляторів

Новий процес знижує вартість виробництва до рівня стандартної літій-іонної батареї. Зараз він лише на 15% вищий, але Penghui Energy вважає, що зможе досягти паритету протягом наступних 3-5 років шляхом подальшої оптимізації процесу та поводження з матеріалами. За рахунок оптимізацій також планують підвищити щільність енергії з поточних 280 Вт·год/кг до 300 Вт·год/кг. Таких показників планується досягти ще до початку масового виробництва. Поточна твердотіла батарея обіцяє термін служби 600 циклів перезарядки та робочу температуру в діапазоні від -20°C до близько 85°C.

Penghui Energy планує розпочати невелику пілотну дослідницьку програму та дрібносерійне виробництво наступного року, а повномасштабне виробництво запрацює у 2026 році.

Nissan GT-R переходить на електрику: потужність понад 1000 кВт та твердотілі батареї

Джерело: arenaev

Розділ Технології виходить за підтримки

Favbet Tech – це ІТ-компанія зі 100% украі‌нською ДНК, що створює досконалі сервіси для iGaming і Betting з використанням передових технологіи‌ та надає доступ до них. Favbet Tech розробляє інноваційне програмне забезпечення через складну багатокомпонентну платформу, яка здатна витримувати величезні навантаження та створювати унікальний досвід для гравців.


Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: