Новини

The Boring Company пропонувала побудувати в Техасі тунелі для автомобілів, людей та води, але жоден проєкт не був схвалений

The Boring Company пропонувала побудувати в Техасі тунелі для автомобілів, людей та води, але жоден проєкт не був схвалений

Відкриті документи, отримані Bloomberg показують масштаби амбіцій The Boring Company у Техасі. За останній рік компанія представила чиновникам щонайменше вісім проєктів. Пропозиції варіюються від ідей до детальних презентацій. Жоден їх не просунулося далі стадії концепції.

Більшість проєктів буде здійснюватися в районі Остіна, неподалік штаб-квартири The Boring Company у передмісті Пфлюгервілля. Серед ідей – тунелі для автомобілів, водопропускні труби та пішохідні доріжки. Майже всі вони раніше не публікувалися. На кожен із них посилалися у листуванні з офіційними особами Техасу або в іншій урядовій документації, яку Bloomberg отримав на запит публічної інформації. Ось список проєктів Boring, що знаходяться на розгляді в Техасі.

Підводний тунель до Бар’єрного острова

Одним з перших проєктів, які Boring прагнув розробити в Техасі, був підводний тунель для автомобілів неподалік Мексиканської затоки. Брайан Геттінгер, «тунельний євангеліст» Boring, який приєднався до компанії як голова з розвитку бізнесу у травні 2021 року, створив проєкт приблизно через місяць після початку роботи в компанії. Порт-Аранзас поблизу Корпус-Крісті є популярним місцем відпочинку для людей з усього штату. Дороги та поромні шляхи там постійно забиті.

Хоча компанія ніколи не робила підводні тунелі такого масштабу, вона представила аналогічні проєкти в Маямі та Форт-Лодердейлі, штат Флорида. «Нічого нового», – написав Валенте Оліварес, окружний інженер Департаменту транспорту Техасу в цьому районі, в останньому електронному листі про пропозицію. «Я зв’яжуся з вами, якщо мені знадобиться додаткова інформація».

Курс
QA
Опануйте професію тестувальника та платіть після працевлаштування
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
QA

Техаський гіперлуп

До Boring у Маска була компанія Hyperloop. Мільярдер анонсував трубчасту вакуумну транспортну систему, яка дозволяла б людям подорожувати між містами з неймовірною швидкістю. Він закликав інженерів побудувати системи відповідно до його пропозицій. Дехто намагався, і ні в кого поки що не вийшло. Власні плани Boring зіштовхнулися з опором, частково з боку регуляторів, які не поспішали схвалювати систему між Нью-Йорком та Вашингтоном, округ Колумбія.

Hyperloop залишається у планах Boring. У презентації компанії, позначеної як конфіденційна, яку Геттінгер відправив електронною поштою офіційному представнику транспорту Техасу в червні 2021 року, йдеться:

«Всі кільцеві тунелі спроєктовані з урахуванням вимог щодо завантаження та герметизації для розміщення Hyperloop, що дозволяє збільшити швидкість з 240 км на годину у Loop до 960+ км на годину у Hyperloop».

Сам Ілон Маск пообіцяв, що The Boring Company спробує побудувати систему Hyperloop «найближчими роками».

Тунель між двома основними автомагістралями

Маск, колишній житель Анджелено, заснував Boring у Південній Каліфорнії з метою розв’язати проблеми з трафіком. Остін пропонує випробування, подібне до того, що було в Лос-Анджелесі. Рух у столиці Техасу жахливий і стає дедалі гіршим. За даними перепису 2020 року, населення досягло майже 1 мільйона осіб, що на понад 20% більше, ніж за попереднє десятиліття.

У вересні Геттінгер запитав представника державного транспортного відомства, чи підтримає його агентство проєкт створення нового з’єднання між двома основними дорогами, що проходять через Остін, шосе 290 США і кільцевою автомагістраллю штату. Остання у просторіччя відома як MoPac, названа на честь Missouri Pacific Railroad, залізничний проєкт часів Громадянської війни. Шосе 290 і MoPac вже перетинаються в південній частині Остіна, але Геттінгер, мабуть, передбачав додаткове перетинання на півночі. Наступного дня співробітник регіонального управління мобільності Центрального Техасу Джеймс Басс зателефонував Геттінгеру, але в документах не було опису їхньої розмови.

Підземний маршрут, що з’єднує центр міста Остін, аеропорт та завод Tesla

Можливо, найперспективніша розробка в Техасі на цей час — і єдина в цьому списку, розкрита раніше — це та, яку Геттінгер назвав «проєктом». У листопаді він зустрівся з державними транспортними чиновниками та запросив схеми споруд, геотехнічні дані та глибину різних доріг. У центрі уваги були вулиці навколо Gigafactory Tesla Inc., де компанія виробляє автомобілі, а також вулиці поруч з аеропортом та у центрі міста.

Підземний перехід для державної середньої школи

Пфлюгервіль, де зараз базується Boring, – велике футбольне місто. Команда середньої школи Пфлюгервілля регулярно грає на своєму стадіоні перед 10 000 глядачами. У січні Геттінгер висунув ідею: чи допоможе транспортний департамент Техасу створити пішохідний тунель від школи до стадіону?

«Скоріш за все, близько 3 мільйонів доларів. Безумовно менше ніж 5 мільйонів доларів», — написав Геттінгер. Чиновник сказав, що надіслав електронного листа своїм колегам.

Маск намітив великі амбіції для Boring, але компанія виявила великий інтерес до невеликих заміських забудов. 3 травня міська рада в Кайлі, штат Техас, схвалила попереднє інженерне дослідження бурового тунелю, який з’єднає житловий комплекс із торговим комплексом приблизно за дві милі від нього.

Тунель під залізничною лінією

Ще один прєект: тунель під невикористовуваною 28-мильною залізничною лінією Мокан, занедбаної залізничної колії неподалік Остіна. Ділянка вже давно є предметом суперечок регіональної влади: чи коридор повинен використовуватися для пішохідних і велосипедних маршрутів чи нового шосе? Геттінгер запропонував іншу ідею: як щодо тунелю? Ця тема була включена до порядку денного онлайн-зустрічі між Boring та державним транспортним департаментом 4 лютого. Через два дні Геттінгер відповів електронною поштою: «Може бути відмінним тунельним додатком, і не тільки у Пфлюгервіллі». Чиновники запропонували Геттінгеру дізнатися про оренду підземної частини.

Дренаж ґрунтових вод

Єдиний комерційний проєкт Boring Co. у Лас-Вегасі призначений для перевезення людей у ​​модифікованих автомобілях Tesla. Проте стартап має намір зробити більше. У Техасі було побудовано дві дренажні системи. Один із них в Остіні обслуговуватиме автомагістраль 35 між штатами.

«Наші стандартні тунелі, ймовірно, знаходяться в потрібному діапазоні розмірів, щоб бути корисними, і вони будуть значно дешевшими. Ми не інженери-гідротехніки, але за допомогою місцевих ресурсів Остіна ми могли б виконати цивільне/структурне/технічне планування та проєктування цієї роботи, а потім збудувати її», — написав Геттінгер 18 квітня.

Неясно, чи інженер був відкритий для пропозиції. Геттінгер запропонував ще одну дренажну систему в Х’юстоні в березні, хоча останній термін закупівлі вже пройшов раніше без заявки від Boring.

The Boring Company Илона Маска предложила за три года построить под Майами систему тоннелей протяженностью 10 км


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: