Новини IT-бізнес 25.07.2023 о 17:39 comment views icon

У Spotify вже 220 млн преміум-передплатників та 551 млн активних користувачів на місяць

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg

Вадим Карпусь

Автор новин

Наступного дня після оголошення про підвищення вартості підписки сервіс Spotify оголосив фінансові результати станом на 30 червня 2023 року. Зазначається, що зараз у компанії налічується 220 млн підписників Premium і 551 млн щомісяця активних користувачів. Це на 27% та 17% більше, ніж на аналогічну дату минулого року.

Разом з тим, попри збільшення кількості слухачів, у середньому Spotify отримує менший дохід від кожного з них. Нині середній дохід на користувача становить €4,27, що на 6% менше у порівнянні з минулим роком та трохи менше порівняно з результатом минулого кварталу (€4,32).

Також приріст кількості платних підписників не спричинив отримання прибутку. У звітному кварталі чистий збиток Spotify становив €302 млн. Для порівняння, в аналогічному кварталі минулого року сервіс отримав збиток у сумі €125 млн. Це не особливо дивно для компанії, яка зазвичай віддає пріоритет росту, а не квартального прибутку, але Spotify працює над тим, щоб скоротити збитки в майбутньому.

Цьому мають сприяти як підвищення цін, так і скорочення персоналу. Цього року компанія провела кілька хвиль скорочень. Раніше генеральний директор Spotify Даніель Ек заявив, що пріоритетами компанії на цей рік є «швидкість та ефективність».

Джерело: The Verge


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: