Новини Ігри 22.09.2023 о 08:29 comment views icon

Вийшов Cyberpunk 2077 2.0 – українська локалізація, DLSS 3.5 та технологія Ray Reconstruction, яка сподобалася першим оглядачам

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/photo_2023-11-12_18-48-05-3-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/photo_2023-11-12_18-48-05-3-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/photo_2023-11-12_18-48-05-3-96x96.jpg

Андрій Русанов

Автор сайту

Вийшов Cyberpunk 2077 2.0 – українська локалізація, DLSS 3.5 та технологія Ray Reconstruction, яка сподобалася першим оглядачам

Про українську текстову локалізацію в оновленні Cyberpunk 2077, а також про геймплейні зміни в Update 2.0 було відомо давно. Це ж стосується і DLSS 3.5 та технології Ray Reconstruction (відтворення променів), але після зняття ембарго на огляди та вихіду патчу оглядачі змогли протестувати новий режим на практиці.

Сайт DSOG тестував Cyberpunk 2077 на системі з процесором AMD Ryzen 9 7950X3D, 32 ГБ пам’яті DDR5 6000 МГц та відеокартами NVIDIA RTX 2080 Ti, RTX 3080 і RTX 4090.

Cyberpunk 2077 2.0

NVIDIA RTX 2080 Ti підтримує DLSS першого покоління та апаратне прискорення трасування променів. Але, на жаль, не забезпечує комфортну гру з трасуванням шляху, навіть у 1080p з налаштуванням якості DLSS 3.5.

Cyberpunk 2077 2.0

Результат RTX 3080 кращий, але все одно це не 60 FPS на всіх роздільних здатностях. Увімкнена DLSS 3.5 з Ray Reconstruction дає в середньому 59 кадрів в секунду, хоча були численні падіння до 50.

Онлайн-курс "Фінансовий аналіз" від Laba.
Навчіться читати фінзвітність так, щоб ухвалювати ефективні бізнес-рішення.Досвідом поділиться експерт, що 20 років займається фінансами і їхньою автоматизацією.
Детальніше про курс

Cyberpunk 2077 2.0

Єдиною з відеокарт, яка здатна забезпечити плавний ігровий процес у Cyberpunk 2077 Update 2.0 з ефектами трасування шляху, виявилася RTX 4090. Навіть без DLSS вона може постійно тримати частоту кадрів понад 60 в FullHD та 2K. З DLSS 3.5 Super Resolution, Frame Generation та Ray Reconstruction вдалося отримати понад 60 кадрів навіть у 4K.

В DLSS 3.5 представлена технологія Ray Reconstruction. Це рендеринг за допомогою нейромережі, який покращує якість зображень з трасуванням променів на усіх відеокартах RTX шляхом заміни попередньо налаштованого придушення шуму мережею штучного інтелекту, яка генерує пікселі вищої якості між вибірковими променями.

За враженнями тестувальників, технологія працює чудово. Раніше всі ефекти RT виглядали розмитими в режимі продуктивності DLSS, оскільки вони відображалися з дуже низькою роздільною здатністю. Однак за допомогою Ray Reconstruction можна отримати набагато чіткіше зображення. Це змінює враження від гри та робить режим продуктивності прийнятним варіантом.

Перші скріни – з Ray Reconstruction, другі – без:

Онлайн-курс "Фінансовий аналіз" від Laba.
Навчіться читати фінзвітність так, щоб ухвалювати ефективні бізнес-рішення.Досвідом поділиться експерт, що 20 років займається фінансами і їхньою автоматизацією.
Детальніше про курс

Сайт рекомендує грати у Cyberpunk 2077 Update 2.0 саме у режимі продуктивності DLSS 3.5 з Ray Reconstruction у 4K. Це дає частоту кадрів понад 100 з якісною графікою на RTX 4090. Однак у грі все ще помітні артефакти Path Tracing, які були у попередній версії.

PC Gamer та Wccftech також у захваті від Ray Reconstruction у Cyberpunk 2077 2.0 і роблять схожі висновки після тестів.

Критики високо оцінили DLC Phantom Liberty для Cyberpunk 2077 — 88 балів на Metacritic і 97% позитивних відгуків на OpenCritic


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: