Новости Новости 21.01.2021 в 16:20 comment

«Нова пошта» придбала український кур’єрський сервіс iPost

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

Співвласники «Нової пошти» В’ячеслав Климов і Володимир Поперешнюк придбали сукупно 81,46% статутного капіталу компанії «Айпост Прогрес», яка володіє сервісом iPost. Засновники iPost Сергій Жмудь і Максим Плющев залишилися співвласниками компанії, їм належить по 9,27% в статутному капіталі «Айпост Прогрес», повідомляє RetailersUA.

iPost — український стартап, заснований в 2016 році Максимом Плющевим і Сергієм Жмудьом. Фактично це онлайн-платформа для кур’єрів і відправників, де кур’єри реєструються в додатку iPost і працюють за принципом: «взяв замовлення-відправив замовлення». Термін виконання — від 30 до 120 хвилин. З кожної доставки iPost стягує комісію, основними клієнтами iPost є компанії, які продають товари через інтернет-магазини.

«Ми завжди тримаємо руку на пульсі світових трендів і нових технологій, тому не можемо бути осторонь від краудсорсінгових проектів, які змінюють економіку в цілому і галузь логістики, зокрема. Ми інвестуємо в швидкість і таланти. Компанія iPost нам бачиться саме такою» — прокоментували у прес-службі «Нової Пошти».

Експерти припускають, що «Нова пошта» купила iPost для того, щоб отримати доступ до IT-рішень і процесів компанії для поліпшення власного сервісу. Результат буде залежати від того, як «Нова пошта» зможе інтегрувати рішення iPost в свої процеси і використовувати кадровий потенціал iPost. Тобто «Нова Пошта» зможе відокремити кур’єрську доставку в окремий бренд, який буде намагатися конкурувати з існуючими сервісами доставки, такими як Glovo та Rocket.

"Нова пошта" придбала український кур'єрський сервіс iPost

Засновники iPost Максим Плющев і Сергій Жмудь оцінили загальну кількість відправлень поштових і кур’єрських служб в 2020 році в 433 млн, з яких 10% складають адресні доставки (43 млн), а 4% — доставка всередині міста (17,3 млн). Щорічно ринок доставки товарів зростає приблизно на 30%, а щорічний приріст ринку доставки замовлень з ресторанів і супермаркетів становить близько 40-50%.

Онлайн-курс "Data Science with Python" від robot_dreams.
Навчіться користуватися бібліотеками Python для розв’язання задач дата-саєнтистики, обробки масивів даних та побудови ML-моделей.
Програма курсу і реєстрація

У 2019 чистий дохід «Нової пошти» склав 13,45 млрд грн, компанія доставила 212 млн одиниць відправлень. За даними Forbes частка ринку «Нової пошти» на ринку поштових послуг в 2019 році склала 59%.

Джерело: RetailersUA


Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: