Новости
В Україні розпочав роботу перший dark store Glovo, до кінця року такі магазини будуть в Києві, Одесі, Львові, Харкові та Дніпрі

В Україні розпочав роботу перший dark store Glovo, до кінця року такі магазини будуть в Києві, Одесі, Львові, Харкові та Дніпрі

В Україні розпочав роботу перший dark store Glovo, до кінця року такі магазини будуть в Києві, Одесі, Львові, Харкові та Дніпрі


Компанія Glovo розвиває проєкт dark store та запускає в роботу свій перший мікрофулфілмент центр в Україні. Дебютний Glovo Express відкрився у Києві на лівому березі та працюватиме з 8:00 до 23:00.

Іспанський стартап Glovo продовжує впроваджувати свої моделі розвитку бізнесу, зокрема dark stores. Ця модель передбачає відкриття спеціальних мікрофулфілмент центрів з товарами певного асортиментного ряду, які можна буде замовити у додатку Glovo. Отримавши сповіщення про замовлення – пікери, які працюють в dark store, збирають його та передають кур’єрам на доставку користувачам. Такі центри є закритими для мешканців міста і створені виключно для користувачів сервісу доставки Glovo.

Наразі у dark store представлено близько п’ятиста асортиментних позицій, серед яких є товари наступних категорій: бакалія, солодощі та снеки, фрукти та овочі, м’ясо та ковбасні вироби, риба та морепродукти, молочні продукти та яйця, товари для дітей, безалкогольні та алкогольні напої, тютюнові вироби, товари для тварин та засоби для особистої гігієни.

«Glovo Express є перспективним напрямком розвитку бізнесу, і ми готові використовувати досвід та експертизу для створення нових можливостей в Україні. До кінця року він буде присутнім у п’яти містах України: Києві, Одесі, Львові, Харкові та Дніпрі» – говорить генеральний менеджер Glovo в Східній та центральній Європі Дмитро Расновський.

На даний момент доставка товарів з магазинів займає суттєву частку бізнесу компанії, адже користується великим попитом серед користувачів додатку Glovo. Для швидкої доставки необхідна наявність магазинів, які знаходяться в радіусі 3-4 км від користувача. Бувають випадки, що в окремих районах міст, де присутній сервіс Glovo, інфраструктура недостатньо розвинена, і у користувачів немає великого вибору в додатку. Модель dark store, яку компанія розвиває у країні, вирішує цю проблему.

Джерело: Glovo


Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: