Імідж і образ компанії в очах клієнтів — це те, що дістається з великими труднощами і по крихтам і те, що можна втратити в один момент.
А що створює вигляд компанії в першу чергу? Ваш контакт-центр і оператори, які розмовляють з клієнтом за телефоном.
Для того, щоб контролювати роботу співробітників і стежити за розмовами не слухаючи їх, аналітика розмов. Додайте до цього нульовий поріг входу для будь-якого бізнесу — і отримаєте пропозицію від Zadarma.
Одразу ж хочеться сказати — якщо вам здається, що аналітика розмов вам не потрібна, і у вас лише декілька співробітників “на телефоні” — то вам тільки здається. Уявіть, що вам терміново потрібно дізнатися — як справляються зі своїми завданнями оператори або те, що про вас думають клієнти. І вам доводиться прослухати десятки дзвінків, а це сотні хвилин вашого часу, які ви можете витратити на щось корисне.
І це ми говоримо тільки про двох операторів, і про один робочий день. А якщо потрібно проаналізувати ситуацію, наприклад, за тиждень?
В такому випадку набагато простіше, швидше і вигідніше буде отримати текстове розшифрування дзвінків і докладний звіт за потрібними вам параметрам.
Ось і виходить, що мовна аналітика буде корисна абсолютно для будь-якого бізнесу. І після того, як ми це з’ясували, поговоримо більш конкретно.
Чим інструмент може бути корисний?
Власне, розпізнавання мови — лише одна з функцій, навколо якої з’являються більш корисні речі. Наприклад, система автоматично аналізує розмову і виводить детальну статистику за багатьма параметрами. Серед них:
- Швидкість розмови;
- Частка мовчання у процентах;
- Співвідношення мови клієнта до мови оператора;
- Пошук ключових слів і оцінка дзвінка за п’ятибальною шкалою.
Для вас, як керівника це означає наступне: система автоматично готує вам звіти, і ви вже переглядаєте дзвінки з низькими (або навпаки — високими) оцінками. Залежно від ваших завдань.
Але і це ще не все. Як показує практика, однією з найпопулярніших функцій аналітики розмов стали словники. Про них і розповімо.
Словники і ключові слова.
Словник — це список слів і фраз, які система буде автоматично відстежувати в мові клієнта або оператора, і повідомляти вас. У списку є як готові набори, так і можливість створювати власні. Це можуть бути як універсальні речі (наприклад відстеження слів-паразитів в мові), так і щось, що індивідуально підходить вам (скрипти-продажів). Також рекомендуємо звернути увагу на можливість відстежувати якість зв’язку — для цього використовуйте словник зі словами “не чути”, “говоріть голосніше”, “ви пропадаєте”.
Як підключити і скільки це коштує?
Реєструєтеся на сайті Zadarma, купуєте віртуальний номер, буквально за п’ять хвилин налаштовуєте віртуальну АТС, включаєте в налаштуваннях розпізнавання всіх дзвінків і налаштовуєте параметри звітів, які хочете бачити.
Система аналітики почне працювати з першого розпізнаного дзвінка.
В кінці розмови торкнемося теми вартості — підключення та впровадження системи будуть для вас абсолютно безкоштовні. Сервіс може працювати з більш ніж 50 мовами, а вартість розпізнавання хвилини від $0,015 до $0,035 в залежності від мови. Власне, це усі витрати, які знадобляться для роботи інструменту.
Аналітика та звіти — безкоштовні.
Більш того, до 1 березня 2021 року Zadarma пропонує всім і кожному безкоштовні хвилини розпізнавання. Сто хвилин на тарифі «Стандарт», 500 хвилин для «Офісу» і 1000 для «Корпорації». На двох останніх тарифах умови продовжать діяти і після завершення акції.
Это партнерский материал. Информацию для этого материала предоставил партнер.
Редакция отвечает за соответствие стилистики редакционным стандартам.
Заказать материал о вас в формате PR-статьи вы можете здесь.
Сообщить об опечатке
Текст, который будет отправлен нашим редакторам: