Огляди Ігри 18.04.2023 о 17:00 comment views icon

Огляд Dead Island 2. Кожному знайдеться місце під сонцем

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/05/Artem-Lysajchuk-1-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/05/Artem-Lysajchuk-1-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/05/Artem-Lysajchuk-1-96x96.jpg

Артем Лисайчук

Автор статей та оглядів

Огляд Dead Island 2. Кожному знайдеться місце під сонцем

Історія розробки Dead Island 2 сумна. Гру анонсували ще у 2014 році, вона змінила кількох розробників і, нарешті, 21 квітня дістанеться гравців. В огляді Dead Island 2 розповімо, чи варто очікувати гру, торкнемося її сильних та слабких аспектів.

4
Оцінка ITC.ua
Плюси: ігролад; другорядні завдання; красивий світ; ліцензована та оригінальна музика
Мінуси: невдала спроба ускладнити основну історію

Зайвий орган

Історія в Dead Island 2 доволі проста, і це насправді нормально для подібної гри з акцентом на ігролад. Останній евакуаційний літак не встиг злетіти, як вимушений здійснити аварійну посадку на околицях Лос-Анджелеса. Тепер наша мета знайти шлях та спосіб вибратися з цього пекельного міста.

Оскільки протагоніст імунний, логічним виглядає бажання головного героя зв’язатися з владою задля пошуків вакцини. Але з другої половини гри розробники починають наліплювати на цей простий, але міцний, каркас незрозумілі нарости з походженням вірусу, дослідами та іншим, і роблять це так швидко, що вся ця сюжетна лінія відчувається притягнутою за вуха.

Також дещо розчарував фінал. Сюжетно він взагалі таким не відчувається. Скоріше як завершенням важливого, але проміжного етапу перед повноцінною кульмінацією. Тож в кінці виникли відчуття, що гру недоробили й нас чекає DLC з сюжетним продовженням. Це насправді дивно, бо навряд більшість гратиме в цю гру заради сюжету.Огляд Dead Island 2. Кожному знайдеться місце під сонцем

І якщо з основним сюжетом автори перестаралися, то з другорядними завданнями все вийшло чудово. Оскільки ми бігаємо різними районами LA, розробники постаралися населити їх колоритними персонажами: гонорова акторка на піку слави та її манірний агент, рок-музикант який навіть під час зомбі-апокаліпсиса продовжує керуватися гаслом «sex, drugs & rock’n’roll» та ветеран Голлівуду який ледве ходить, але хвацько тримає в руках рушницю.

Курс Fullstack Web Development від Mate academy.
Стань універсальним розробником, який може створювати веб-рішення з нуля.
Дізнатись про курс

На пляжі обов’язково зустрінуться бодібілдери та блогери, ну й оскільки це Каліфорнія, не обійшлося без персонажа який перебуває у перманентному стані «чілу» (якщо ви розумієте про що я). Кожний з цих виживших попросить про послугу, часто абсурдну.

Наприклад, непросихаючий рокер попросить збігати до свого продюсера по платівки з невипущеними треками, що б потім перевипустити їх як новий альбом та вшанувати пам’ять померлих колег. Вже згаданий учасник конопляного маршу дасть завдання забрати з поліційного відділку конфісковану зброю, а коли ми виконаємо його прохання перепитає, чому ми туди полізли, це ж небезпечно.

Геймплейно ці активності не виходять за межі концепції гри, але саме такі маленькі історії та персонажі змушують братися за ці завдання. Другорядними квестами не душать, їх видають по 1-2 за раз, що б розбавити шлях по основному сюжету. Огляд Dead Island 2. Кожному знайдеться місце під сонцем

Також можна натрапити на завдання категорії Lost&Found. Їх ніхто не видає, ви просто знаходите оголошення про розшук чи записку в якій коротко описана маленька історія та підказка до наступного етапу. Жодних позначок на мапі чи радарі такі завдання не мають, для їх розв’язання потрібно уважно читати знайдені записки та досліджувати локацію.

Хочу ще раз зазначити, що проста історія та часами сумбурний сценарій в подібній грі сприймаються відносно нормально, оскільки головна страва тут зовсім інша.

Курс Fullstack Web Development від Mate academy.
Стань універсальним розробником, який може створювати веб-рішення з нуля.
Дізнатись про курс
Огляд Dead Island 2. Кожному знайдеться місце під сонцем
Назва Hell-A походить від слів Hell — пекло, та LA, скорочено від Los Angeles

Анатомічний конструктор

Починається гра зі знайомства з головними персонажами. Нам показують як шість незнайомців дістаються рятувального літака, кожний намагається врятуватися доступним йому способом, інколи доволі відчайдушним.

Кожен з них індивідуальність, озвучений різними акторами й по різному реагує та коментує оточення. На сюжет це не має жодного впливу, але плюсик розробникам за такий підхід.

Огляд Dead Island 2. Кожному знайдеться місце під сонцем

Після трощі дають можливість обрати одного з шістки, кожний має різні показники характеристик. Як правило це одна прокачена на максимум, протилежна їй на мінімум, інші мають середні параметри. Компенсувати слабкі сторони можна за допомогою карток, так тут реалізована система навичок та вмінь.

З перманентних здібностей є лише удар ногою. Решту доводиться формувати за допомогою карток та обирати під свій стиль грання. Наприклад, обрати Блокування ударів чи ухил; удар в польоті двома ногами, що зіб’є противника з ніг та відкине на кілька метрів чи удар однією ногою який приголомшить зомбі на кілька секунд. Також можна обрати з кількох суперударів та додаткову здібність в режимі Люті.

Огляд Dead Island 2. Кожному знайдеться місце під сонцем

Інші категорії Карток: «Виживання», «Мисливець» та «Нюмен» дають поліпшення до вже наявних здібностей при конкретних умовах. До прикладу, картка може підвищити нашу стійкість при швидкому вбивстві кількох зомбі підряд, або ж відновити витривалість. Деякі картки працюють лише в парі з конкретними здібностями, а деякі прив’язані до конкретних персонажів.

Також є окрема механіка Аутофагу. Картки цього типу заповнюють окрему шкалу з трьох рівнів — 1 картка +1 рівень. На кожному рівні герой отримує значний бонус та схожий за силою штраф, наприклад, зменшення максимального здоров’я чи взагалі вимкнення його регенарації.

Картки дають за підвищення рівня, виконання завдань, або ж їх можна знайти на локаціях, як правило, у секретних та важкодоступних місцях.

Анатомія зомбі

Зброя – найголовніший інструмент для виживання у Dead Island 2.

Її безліч та будь-який смак. Молоти великі та маленькі, сокири, ключки для ґольфу, мачете, кухонні ножі, саморобні списи та двозубчасті виделки, бейсбольні бити та дворучні мечі. Пізніше відкривається навіть вогнепальна зброя, але скажу відверто, нею користуватися не так весело.

Кожний вид зброї, навіть стрілецьку, можна наділити додатковими якостями. В першу чергу, це активні поліпшення, наприклад електрика, вогонь чи шипи які викликають кровотечу. Додатково можна збільшити швидкість або міцність зброї, та ще з десяток різних параметрів та бонусів.

У кращих традиціях RPG зброя має градацію якості від Сірого до Фіолетового, першу легендарку отримаємо після виконання сюжетного квесту, а відрізняються вони доступними комірками для поліпшень і зовнішнім виглядом (чим вища якість, тим «новішою» виглядає зброя). На початку гри доступні креслення дають бонус разом зі штрафом, але поступово будуть відкриватися якісніші поліпшення які можуть давати навіть два бонуси одночасно.

Також герой має додаткові спорядження: різні види гранат, шмат м’яса який привертає увагу зомбі та сюрикени які можуть бути наелектризовані.

Основними, і по правді, єдиними, противниками у грі є зомбі.

Їх багато, вони різні як зовнішньо, так і за поведінкою. Розчленовувати та наносити тяжкі тілесні ушкодження неживим весело впродовж усієї гри. Розробники постійно намагаються комбінувати різні типи та підвиди зомбі. Якісь не реагують на удари ногою, деякі імунні до конкретного типу стихії чи взагалі до усіх, але охоче піддаються добрій сталі.

До всього додається оточення, каністри з паливом чи водою, яку можна наелектризувати самотужки або ж жбурнути в електричного зомбі, каністра вибухне, намочить найближчих зомбі й вийде такий собі електричний френдліфаєр. Особливо видовищно виглядає кислота, яка роз’їдає зомбі шар за шаром.

Комбінуючи оточення, зброю, спорядження та зважаючи на типи противників, Dead Island 2 перетворюється у веселий балаган, який мені не набрид усі 25 годин проходження. Після основного сюжету захотілося закрити ще кілька другорядних завдань з новою зброєю та відкритими картками.

Увесь цей зомбі-парад пригнічує лише відсутність унікальних босів. Ті, що є, після битви з ними переходять у категорії рядових противників, і деякі з них сильно дратують, насправді (в хорошому сенсі). В певний момент гра натякає на щось велике та страшне, але схоже, це «щось» буде частиною DLC і це якось сумно.

Огляд Dead Island 2. Кожному знайдеться місце під сонцем

Dead Island 2 – чудова гра, яка не прикидається чимось, чим не є насправді. Якщо ви очікуєте від неї захопливої історії сповненою карколомних заставок та драматичних сюжетних поворотів, то краще проходьте повз.

А от якщо вам до вподоби кришити зомбі, вигадувати різні комбінації зброї та збирати персонажа під вподобаний стиль грання, то ця гра здатна розважити впродовж 20-30 годин. Відкритим лишається питання кооперативу, оскільки нам з колегами не вдалося створити лобі, ймовірно сервери ще не працювали.

Триває конкурс авторів ІТС. Напиши статтю про розвиток ігор, геймінг та ігрові девайси та вигравай професійне ігрове кермо Logitech G923 Racing Wheel, або одну з низькопрофільних ігрових клавіатур Logitech G815 LIGHTSYNC RGB Mechanical Gaming Keyboard!

Висновок:

В Dead Island 2 є цікаві другорядні завдання та харизматичні персонажі, але найголовніше це можливість десятком способів розтрощити макітру якомусь заблукалому зомбі на залитому сонцем каліфорнійському пляжі


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: