Огляди Ігри 19.09.2023 о 15:00 comment views icon

Огляд Mortal Kombat 1. Новий початок для серії

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/05/Artem-Lysajchuk-1-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/05/Artem-Lysajchuk-1-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/05/Artem-Lysajchuk-1-96x96.jpg

Артем Лисайчук

Автор статей та оглядів

Огляд Mortal Kombat 1. Новий початок для серії

Mortal Kombat одна з найстаріших серій сучасності, за свою 30-річну історію пережила як злети, так і падіння. Проте сучасні ігри ще не зазнавали поразки у боротьбі з критиками та оглядачами ігор за високі оцінки. Чи змінилося ця успішна хода цього разу? Дізнаєтеся в нашому огляді Mortal Kombat 1 (удамо, що оцінки ви не бачили).

Огляд Mortal Kombat 1. Новий початок для серії
Mortal Kombat 1
1849 грн.

Плюси:

сюжетна кампанія, графіка, постановка, ігролад, загальна кількість контенту

Купити в Steam

Мінуси:

кілька разів зникав звук ударів, візуально жахлива версія для Nintendo Switch.

Купити в Steam
9/10
Оцінка ITC.ua

Про історію створення першої частини Mortal Kombat та її вплив на ігрову індустрію можна прочитати за посиланням.

Всюди мордобій

Багатьох цікавить саме онлайн режим гри, і насправді з ним все зрозуміло: отримали кілька разів по голові від вправних гравців й пішли тренуватися та відшліфовувати володіння персонажем. Про баланс підбору гравців поки рано щось говорити, бо ранній доступ мали лише власники Delux-видання гри. Як правило це фанати серії, які вже мають досвід попередніх частин, я ж в цьому жанрі казуальний гравець тож в онлайні мені траплялися вправніші бійці, часто набагато вправніші. Зрозуміло, що саме онлайн сприймається основним режимом гри, проте розробники подбали й про тих, хто не фанат заучування комбінацій, а просто має бажання понатискати кнопочки у вільний час.

Огляд Mortal Kombat 1. Новий початок для серії

На щастя гра має кілька режимів для самітної гри, і повірте, вони не випустять вас з обіймів протягом десятків годин. Про кожний з режимів розповім окремо.

Курс Project Manager від Powercode academy.
Онлайн-курс Project Manager. З нуля за 3,5 місяці до нової позиції Без знання коду, англійської та стресу.
Зарееструватися

Класичний режим Mortal Kombat — Вежі. Просуваємося по вежі здобуваючи перемогу на кожному поверсі. Дійшовши фіналу дізнаємося подальшу долю персонажа, за якого проходили вежу, після фіналу основного сюжету. Персонажні історії подано закадровим голосом який супроводжується кількома ілюстраціями, що теж традиційно для серії.

Огляд Mortal Kombat 1. Новий початок для серії

Вежі є на 6, 8 та 10 противників, а також два варіанти нескінчених веж, в яких за одне життя потрібно подолати якнайбільше поверхів. В одному варіанті нескінченої вежі здоров’я відновлюється після кожного бою, а в іншому — ні.

Якщо цікавить виключно історії персонажів, то швиденько можна пробігтися вежею на 6 поверхів на Супер легкій складності, це займе приблизно до 10 хвилин на кожного персонажа.

Огляд Mortal Kombat 1. Новий початок для серії

Другий режим — Вторгнення це по суті це гра у грі. В цьому режимі просуваємося поступово по змійці від комірки до комірки. Кожна комірка це бій з противником, інколи міні-ігри Test Your Might або Виживання, в останньому потрібно ухилятися від пострілів. Також на шляху до фіналу локації зустрічаються торговець та коваль. Ще є два види неочікуваних боїв: засідка та секретна битва.

Режим має кілька великих островів-світів (Earthrealm, Outworld, Netherrealm) в кожній локації є закриті зони які відкриваються ключем чи спеціальним предметом, який потрібно знайти.

Курс Project Manager від Powercode academy.
Онлайн-курс Project Manager. З нуля за 3,5 місяці до нової позиції Без знання коду, англійської та стресу.
Зарееструватися

Огляд Mortal Kombat 1. Новий початок для серії

Особливість цього режиму в тому, що кожний персонаж наділений однієї стихією, інколи двома. Кожна стихія має слабкість та перевагу над іншою. Відповідно підходячи до бою потрібно підбирати бійця враховуючи слабкість противника. До прикладу, наш противник Саб-Зіро, його стихія це мороз. По табличці дивимося яка стихія наносить більше, чи отримує менше, пошкоджень морозу, такого персонажа й обираємо. У нашому випадку це електрика, відповідно обираємо Райдена.

Окрім того, в цьому режимі ми маємо загальний рівень усіх персонажів. З кожним новим рівнем отримуємо +1 до кожної характеристики усіх персонажів та 5 очок, які вже власноруч потрібно розподілити між характеристиками кожного персонажа. Характеристик всього п’ять і якщо не хочеться заморочуватися, то для кожного персонажа окремо можна активувати автоматичне розподілення балів.

Окрім цього, кожний персонаж може надіти амулет та реліквію, які дають різні бонуси. Амулет також є додатковою зброєю різних стихій, але має обмежену кількість зарядів які потрібно відновлювати у коваля. У нього ж амулет можна покращити та наділити додатковими властивостями чи змінити стихію. Для кожного персонажа амулет та реліквія одягається окремо, але всі можуть використовувати одні й ті ж самі предмети.

Огляд Mortal Kombat 1. Новий початок для серії

Також окремим пунктом йдуть розхідники. Вони можуть наділяти захистом від різних стихій, чи, наприклад, дати можливість не потрапити у засідку на певну кількість ходів.

Розхідники, амулети, реліквії та елементи для покращення амулетів випадають в бою, також їх можна придбати у торговця. Тільки будьте уважними, інвентар для кожного типу предметів окремий, але обмежений, тож у випадку заповненості доведеться щось викинути. Тому краще непотрібні речі одразу продавати торговцю.

Загалом, цей режим не дуже складний, але дуже залипучий. Кому дуже хочеться кинути собі виклик, можна обирати героїв які мають слабкість перед стихіями противників. В такому випадку вже доведеться показати майстерність володіння персонажем. 

Вторгнення має сезонну ротацію та історію, перший сезон присвячений Скорпіону. 

Огляд Mortal Kombat 1. Новий початок для серії

Нескінченна історія

І нарешті про найцікавіший і найголовніший, для багатьох — сюжетний режим. З кожною частиною розробники підіймають планку якості та бюджету режиму історії. Цього разу все, що пов’язано з сюжетом Mortal Kombat 1 з легкістю може потягатися з найкращими попкорновими блокбастерами останніх років.

Режисура та операторська робота навіть в найгірші свої моменти все одно лишається на рівні хорошої, а в найкращі — викликає захват. Часто змінюється жанр, наприклад від пригодницького екшену до горору. Звичайно, гра не лякає, але деякі локації моторошні й викликають певний дискомфорт. Якщо показати знімок нижче без контексту, то навряд хтось би подумав, що це кадр з MK1, навіть попри звичну для серії кривавість та загальну похмуру атмосферу. Але гумор нікуди не зник, так само як й відсилання до минулих частин серії та індустрії кіно загалом.

Огляд Mortal Kombat 1. Новий початок для серії

Сюжетно MK1 – м’який перезапуск серії.

Після фіналу MK11 Лю Кенг створив власний світ та дещо перекроїв персонажів та їх долі. Часткова відмова від баласту минулих частин розв’язала розробникам руки й дозволила добре прописати світи Earthrealm та Outworld та їх мешканців. Outworld постаю у дещо незвичному вигляді, з мальовничою природою, величною архітектурою та з традиціями схожими на поєднання традицій китайських та мексиканських народів.

Огляд Mortal Kombat 1. Новий початок для серії

Практично всі персонажі отримали зрозумілу експозицію, тож для розуміння, хто кому брат/сват/чоловік тепер не доведеться перечитувати вікіпедію та переглядати годинні відео на Youtube.

Новий моральний компас та зміна походження деяких персонажів вас приємно здивують.

Огляд Mortal Kombat 1. Новий початок для серії

Постановка боїв загалом чудова, а деякі настільки круто зроблені, що їх стрімкість виглядає злочином. За поєдинком однієї пари я міг би спостерігати разів удесятеро довше, аніж цей бій тривав у грі.

Загалом сюжетна кампанія викликає виключно позитивні враження. Вона вже давно перестала бути простим додатком до мультиплеєрної гри, і цього разу також нічим не поступається традиційним сюжетним іграм.

Огляд Mortal Kombat 1. Новий початок для серії

З відносних недоліків можна відзначити тільки те, що Меган Фокс вкотре підтвердили свій ярлик поганої акторки. Вона подарувала зовнішність та озвучила вампіршу Нітару й зробила це погано, програючи іншим персонажам по усім параметрам. Щобільше, викрики та інші звуки озвучувала інша, вже професійна акторка озвучування.

Очевидно, що в першу чергу Меган Фокс була залучена як додатковий PR гри, але, на мій погляд, тут варто було обмежитися зовнішністю персонажки й можливо якимось активностями за межами гри, як це зробили Blizzard з Diablo IV. Для Blizzard акторка коментувала кумедні та безглузді смерті стрімерів у Diablo IV.

Можна впевнено заявити, що у фільмі 2021 року Нітару зіграли краще.

Огляд Mortal Kombat 1. Новий початок для серії

Ще одним мінусом для когось може стати тривалість історії. Основний сюжет проходиться приблизно за 6 годин на середній складності. На мій погляд, це хороша тривалість для подібного жанру, але після фінальних титрів хочеться ще трішечки.

Сюжетні сцени працюють в 30fps, що зроблено для більшої кінематографічності. Але перехід від ігроладних 60fps до відеовставок не завжди ідеальний й супроводжується мінімальними посмикуваннями зображення.

Огляд Mortal Kombat 1. Новий початок для серії

Чудеса прогресії

Також рекомендую не ігнорувати Навчання, який запропонують пройти при першому запуску будь-якого режиму гри. Окрім того, що гра познайомить із базовими механіками, так ще й відсиплють місцевої валюти. 

Як для файтингу, у грі чимало різновидів валюти. Є загальна Koins, які витрачаються у Святилищі, що випадковим чином видає косметику та додаткові матеріали: музику та ілюстрації.

Також є сезонні Kredits, за які вже купуються конкретні сезонні косметичні предмети гардероба.

Ще є Кристали Дракона, це вже еквівалент реальних грошей, на них можна придбати спеціальні косметичні предмети та набори пропозиція по якім обмежена у часі, а також токен легких фаталіті.

Також режим Вторгнення має власну валюту, але вона діє виключно в межах цього режиму і є його механікою.

Кожний з режимів, окрім сюжетного, підіймає загальний рівень профілю та кожного персонажа окремо, у тому числі камео-бійців. За просування рівнями для персонажа відкриваються косметичні предмети, різні Фаталіті та Бруталіті, а також ілюстрації профілю. Кожний ігровий персонаж має 35 рівнів й накопичуються вони відносно повільно, то ж цей процес на місяці.

Рівні персонажа не впливають на їх силу, тож новачки та затяті гравці будуть у відносно рівних умовах.

Базово персонажі стандартні для серії. Є повільні герої з потужними ударами, є швидкі, але наносять менше пошкоджень. Когось легше освоїти, а хтось потребує більшого часу на вивчення. На Youtube вже можна знайти десятки відео з дієвими комбо для більшості персонажів. Думаю за місяць подібні відео будуть для усіх 23 бійців.

Огляд Mortal Kombat 1. Новий початок для серії

Я зазирну на секунду

Щодо нової механіки Бійців Камео. Всього їх 15, п’ять з них доведеться відкривати поступово піднімаючи загальний рівень профілю. Камео персонажі пропонують різні механіки, хтось лише атакувальні, а дехто може навіть захистити нас. Наприклад Саб-Зіро може начаклувати льодяну броню, а Скорпіон своїм гарпуном відтягти нас від противника. Кунг Лао здатний телепортувати за спину противника, що не завжди зіграє нам на користь.

Прикликання Камео має два заряди, які відновлюються автоматично з часом, тож спамити їх не вийде. Також Камео це не ультимативна здібність, помічники такі ж самі фізичні персонажі, які можуть потрапити під гарячу руку противника до того як здійснили власну дію. У кожного персонажа є кілька здібностей, одні діють на короткій чи дальній відстані, а для інших дуже бажано, що б противник перебував у повітрі.

Камео – не альтернатива Fatal Blow (X-ray в старіших іграх), а повноцінна механіка якою потрібно вчитися користуватися.

Огляд Mortal Kombat 1. Новий початок для серії

Після короткої паузи Mortal Kombat повернувся з новими силами, новими ідеями та новою історією. Але залишившись таким самим веселим мордобоєм для компанії друзів, та в міру гардкорним файтингом для тих, хто має бажання заучувати комбінації видовищних ударів.

Висновок:

Улюблений файтинг дитинства не втрачає форми, а тільки покращується з кожною новою грою, надаючи кожному безліч можливостей розважитися

Купити в Steam

Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: