Огляди Авто 04.12.2023 о 10:00 comment views icon

Тест-драйв Peugeot 2008 NEW: «свіжий» ззовні, бадьорий всередині

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/07/Roman-Melnychenko-96x96.jpg

Роман Мельниченко

Автор статей, тест-драйвів та оглядів

Тест-драйв Peugeot 2008 NEW: «свіжий» ззовні, бадьорий всередині

Від моменту першого детального огляду Peugeot 2008 актуального покоління минуло вже 3,5 роки – як раз середина життєвого циклу й час для фейсліфту моделі. Так воно й трапилось: нещодавно в Україну завітав вже оновлений кросовер Peugeot 2008. Й з чим прийшов? Формуємо п’ять головних питань до Peugeot 2008 NEW й одразу шукаємо відповіді.

Оновлений Peugeot 2008? А що змінилось?

Для того, щоб безпомилкового та з першого погляду визначити кросовер Peugeot 2008 NEW, потрібно просто поглянути на його передню частину. Новий передній бампер отримав широкі «щоки» з потрійними смужками денних ходових вогнів, змінилась сіро-срібляста лінія знизу (тепер вона складається з двох частин), а ще з’явилась нова решітка радіатора та потрійні блоки-елементи всередині фари. Навіть в дрібницях є певні зміни: новий логотип, новий шрифт напису моделі «2008», нова лінія в колір кузова над решіткою радіатора…

Звісно, присутні оновлення й інших частин автомобіля. Наприклад, кросовер Peugeot 2008 отримав нові колісні диски, молдинг на дверцятах тепер має сіро-сріблястий колір (раніше був просто сріблястий), а позаду в ліхтарях «оселились» тонкі подвійні горизонтальні лінії, що розділені на три сегменти. Знову відзначу дрібниці для знавців моделі: новий шрифт напису GT або чорну глянцеву смугу на кришці багажника, що слугує основою для камери. Проте суть у тому, що це саме «дрібниці для знавців моделі». Хочете одразу й безпомилково впізнати оновлений кросовер Peugeot 2008? Просто подивіться на нього спереду!

Автомобіль Peugeot 2008 не змінився по суті: це все також компактний кросовер (довжина 4,3 м та колісна база 2,605 м) з витягнутим силуетом кузова, через що від дещо нагадує універсал. Проте оновлення автомобіля подарувало йому чимало змін: передній бампер та решітка радіатора, нові модулі-елементи всередині фар та ліхтарів, навіть нові логотипи Peugeot та шрифти різноманітних написів-позначень. Все зроблено так, щоб невеликими змінами створити велике враження на потенційного покупця: це новий автомобіль Peugeot 2008 зі «свіжим» дизайном – і це має бути помітно одразу!

Ззовні все зрозуміло, проте чи є зміни в салоні?

Вишуканий «дизайнерський» інтер’єр та високоякісні матеріали оздоблення зажди були сильною стороною Peugeot 2008 другого покоління. Складні лінії передньої панелі, що наче огортала водія та пасажира, використання м’якого пластику, плюс вдалий декор – трошки глянцю, трошки хрому, трошки елементів «під карбон». А ще плюс дивовижна 3D-панель приладів у поєднанні з кількома фізичними кнопками, що люди так прагнуть побачити в сучасному сенсорному світі.

Це я до того, що салон Peugeot 2008 від самого початку вийшов дуже вдалим. То ж його оновлення потребувало не змін, а саме оновлення (вибачте за каламбур) – тобто, використання більш сучасних технічних рішень, що з’явились за останні роки в асортименті Peugeot. Йдеться про 10-дюймовий дисплей та новітню мультимедійну систему, яка дозволяє вільно налаштовувати сторінки та формувати улюблені кнопки-блоки доступу до потрібних функцій. Серед інших змін можна відзначити різноманітні дрібнички: новий джойстик «автомату» або інше компонування кнопок на передній панелі під дисплеєм.

Курс English For Tech course від Enlgish4IT.
Лише 7 тижнів по 20-30 хвилин щоденного навчання допоможуть вам подолати комунікативні бар'єри. Отримайте знижку 10% за промокодом ITCENG.
Дійзнайтеся більше

Салон актуального покоління моделі Peugeot 2008 завжди був гарний: привабливий дизайн, якісні матеріали, цікаві деталі. Тепер останніх стало більше – сидіння отримали нове оформлення, встановлено мініатюрний джойстик «автомату» тощо. Проте найголовнішою зміною в салоні став 10-дюймовий дисплей з гарною картинкою та новітня мультимедійна система, що вже знайома по багатьох моделях: Peugeot 308, Peugeot 408, DS4 Crossback, Citroen C4 X, Citroen C5 Aircross, Opel Astra… Саме завдяки дисплею з приємною графікою та яскравому зеленому прострочуванню, салон Peugeot 2008 NEW додатково бадьорить навіть в останні похмурі дні осені. Позаду та в багажнику глобальних змін немає: запас простору на межі «вистачає, але без надлишку»; на задньому дивані помітно нове оздоблення та прострочування; в багажнику помітна дворівнева підлога та бокові кишені.

Чи є зміни техніки? І як автомобіль почувається на дорозі?

Автомобіль все також побудований на платформі СМР, привод може бути лише передній, використана незалежна передня підвіска та напівзалежна задня. Якщо казати про версії для України, то змін техніки по силовим агрегатам «мотор/коробка» немає: або бензиновий турбомотор 1.2 PureTech (130 к.с. та 230 Нм) у парі з 6-ступеневим «автоматом»; або турбодизель 1.5 BlueHDi 130 (130 к.с. та 300 Нм) у парі з 8-ступеневим «автоматом».

Техніка не змінилась – ось і враження теж знайомі. Турбодизель не поспішає зривати колеса в букс на перших обертах та секундах руху, але далі розкривається гарною м’якою тягою в широкому діапазоні обертів. Сучасний 8-ступеневий «автомат» перемикається майже непомітно: зміну передач пізнаєш хіба що коштом звуку роботи мотора. До речі, а він суттєво проступає в салон – явно більше, ніж звук від кочення шин або аеродинамічні шуми.

Плюс непогані налаштування шасі з акцентом на комфорт. Причому цього разу навіть автомобіль на 18-дюймових колісних дисках та з гарною літньою гумою запам’ятався чудовим беззаперечним комфортом. Щоправда, доволі м’яка підвіска провокує крени кузова в поворотах. Зате невеличке кермо створює відчуття гостроти керування – коштом, відповідно, невеликих рухів руками – та насичене певним зворотнім зусиллям: це приємно.

Тестовий автомобіль Peugeot 2008 NEW був представлений з турбодизелем та 8-ступеневим «автоматом»: ця пара явно не поспішає, проте вміє приємно їхати в легкому або середньому темпі. Так ще й вдається заощадити пальне – по місто в середньому виходило 6,5-7 л на 100 км, на трасі за швидкості близько сотні виходило 4,5-5 літрів. Спортивний режим змінює не лише логіку роботи двигуна/коробки, але й підсвічування в салоні та фон дисплеїв. Проте все одно Peugeot 2008 NEW не перетворюється на «гарячий кросовер», адже його стихія – комфорт та м’якість рухів.

Курс English For Tech course від Enlgish4IT.
Лише 7 тижнів по 20-30 хвилин щоденного навчання допоможуть вам подолати комунікативні бар'єри. Отримайте знижку 10% за промокодом ITCENG.
Дійзнайтеся більше

Які версії пропонуються та скільки зараз коштує Peugeot 2008? А що буде далі?

Сьогодні українським покупцям пропонується два вищезгаданих варіанти «двигун/коробка» та три комплектації – всього отримуємо п’ять різних версій автомобіля.

Гаму відкриває Peugeot 2008 у комплектації ACTIVE: системи ABS та ESP, круїз-контроль, фронтальні та бокові подушки безпеки, надувні бокові шторки безпеки, клімат-контроль, задні датчики паркування, підігрів передніх сидінь, салон Peugeot i-Cockpit з матричним 3,5-дюймовим кластером панелі приладів, центральний 10-дюймовий сенсорний екран (720 х 576 точок), бездротове підключення Android Auto та Apple CarPlay, передні фари Eco LED, легкосплавні 16-дюймові колісні диски NOMA тощо. Вартість Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 АКПП-6 ACTIVE – від 881 тис. грн або $23,5 тис.; вартість Peugeot 2008 1.5 BlueHDi 130 S&S АКПП-8 ACTIVE – від 962 тис. грн або $25,5 тис.

Наступним кроком буде Peugeot 2008 у виконанні ALLURE, де додається: система GRIP CONTROL (для бензинового двигуна), безключовий доступ та запуск двигуна кнопкою, камера заднього огляду 180, дворівнева підлога багажника, салон Peugeot i-Cockpit з повністю цифровим кольоровим 10-дюймовим кластером панелі приладів, центральний 10-дюймовий сенсорний екран з покращеною якістю зображення (роздільна здатність 1 366 х 768 точок), легкосплавні 17-дюймові колісні диски KARAKOY тощо. Вартість Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 АКПП-6 ALLURE – від 987 тис. грн або $26,3 тис.; вартість Peugeot 2008 1.5 BlueHDi 130 S&S АКПП-8 ALLURE – від 1,068 млн грн або $28,5 тис.

Максимальним варіантом виступає Peugeot 2008 GT, що додатково вирізняється наступним: адаптивний «круїз», система екстреного гальмування, розпізнавання втоми водія, зчитування дорожніх знаків, активна система підтримки смуги руху, бездротова зарядка, камери 360, фари Full LED, салон Peugeot i-Cockpit та 3D-панель приладів, сидіння з оздобленням ALCANTARA та функцією масажу спини, легкосплавні 18-дюймові колісні диски EVISSA тощо. Вартість Peugeot 2008 1.5 BlueHDi 130 S&S АКПП-8 GT – від 1,177 млн грн або майже $31,5 тис.

Кросовер Peugeot 2008 ALLURE – це дещо інші фари, комбіноване оздоблення салону, цифрова панель приладів (не об’ємна 3D, але дисплей повноформатний). Дуже цікаво виглядають нові колісні диски. Й це ще не все, що може запропонувати Peugeot 2008 NEW…

Насправді техніка теж дещо змінилась – але саме на електричній версії Peugeot е-2008. До речі, просто зараз розпродають вже чинні електромобілі Peugeot е-2008, що вже присутні на складах в Україні: приходьте та купуйте!

Або можете почекати до 2024 року й тоді в Україну має приїхати оновлений електромобіль Peugeot е-2008: на додачу до всіх вищезгаданих змін зовнішності та салону, він також отримав і нову техніку. Ось такий оновлений електромобіль і є головною технічною зміною в лінійці моделі 2008 в Європі, де він вже доступний.

Нова техніка загалом відома: більш потужний та, водночас більш ощадливий електромотор на 115 кВт або 156 к.с. (проти 100 кВт або 136 к.с. раніше), а також збільшений акумулятор ємністю 54 кВт*год. (проти 50 кВт*год. раніше). Всі ці зміни означають збільшення запасу ходу – тепер до 406 км (WLTP) проти 310 км раніше у попередника.

Наступний крок для лінійки моделі 2008 – поява оновленого електромобіля Peugeot е-2008 з потужнішим електромотором та збільшеним акумулятором. Загалом техніка відома: аналогічна використовується на Citroen eC4 та DS 3 E-TENSE, що вже доступні для купівлі в Україні. Вартість першого стартує від 1,26 млн грн, вартість другого починається від 1,32 млн грн – отже близько $33,5-35 тис. Ось вам і ціновий орієнтир для Peugeot е-2008.

Отже: купувати чи ні?

Звісно, відповідь на це питання кожен має давати особисто в залежності від власних вподобань та фінансових можливостей. Щодо фінансів – то вартість новинки я вже вказав. А ось щодо вподобань…

Насправді компактний кросовер Peugeot 2008 NEW загалом лишився таким, як був раніше – й одночасно він оновився. Якщо вам подобався оригінальний зовнішній дизайн, якісний та привабливий салон, наявність турбодизеля в гамі, налаштування підвіски – то всі ці переваги Peugeot 2008 залишилось незмінним. Водночас автомобіль отримав новий «свіжий» та виразний дизайн ззовні, а також сучасну мультимедійну систему та нове приємне оздоблення салону всередині. Тому якщо ви розглядали можливість купівлі Peugeot 2008, проте постійно не вистачало пари додаткових пунктів для остаточного ухвалення рішення – то тепер є кілька «бонусів-компліментів» від автомобільних шеф-кухарів Peugeot.

Peugeot 2008

Автомобіль надано – Peugeot Україна


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: