Огляди

Відволікаємось і мріємо про новий автомобіль: тест-драйв Renault Captur ТСе 155

Відволікаємось і мріємо про новий автомобіль: тест-драйв Renault Captur ТСе 155

Цей матеріал планувався до публікації якраз наприкінці лютого, але не вийшов з відомих причин. Однак іноді буває необхідно відволіктися від війни (не плутайте з поняттям «розслабиться» – ось цього робити якраз не треба), іноді корисно мріяти та навіть планувати майбутні кроки після нашої перемоги. Можливо, для когось одним із таких кроків стане покупка нового автомобіля. І, можливо, цим автомобілем буде Renault Captur.

Отже, перед вами такий-собі додаток до минулого огляду Renault Captur: в руки потрапила найпотужніша версія автомобіля з 155-сильним двигуном, ще й у максимальній комплектації INTENSE. Чи зможе цей компактний кросовер заграти новими фарбами? Шукаємо відповіді на ТОП-5 найголовніших питань довкола Renault Captur TCe 155 – поїхали!

Як візуально упізнати найпотужнішу версію автомобіля?

Відносно кросовера з минулого огляду, цей тестовий автомобіль Renault Captur відрізняється лише кольором (тут вибирай собі до вподоби) та колісними дисками. Які на подив, виглядають навіть дещо простіше, ніж на минулому 130-сильному автомобілі. Жаль, що так – максимальній версії Renault Captur явно не завадили б примітні деталі: подвійний вихлоп, чорний глянсовий декор замість хрому, гарні колеса…

Але ж не скажу, що нове покоління кросовера Renault Captur виглядає погано. Мені до вподоби ці м’які лінії, С-подібні фари і ліхтарі, практичні пластикові накладки. Але саме для найпотужнішої версії – хотілося б отримати деякі цікаві деталі зовнішності! Ось пригадую, наскільки помітно відрізнялася Honda HR-V Sport!

Курс
Frontend розробка
Заробляйте від $1800 вже через два роки і навчайтесь у вільний час
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
Frontend розробка

Кросовер Renault Captur нової генерації виглядає приємно: м’які форми заспокоюють, хромований молдинг підкреслює 2-колірний колір кузова, а накладки на дзеркала приємно відливають вечірнє сонце. Але для ТОП-версії хочеться більшого – подвійний вихлоп замість стандартної одиночної труби, різні накладки-спойлери, дискові гальма позаду, тощо.

Ось і з салоном аналогічно: вже відома форма передньої панелі, вже звичні сидіння-крісла, знайомий важіль «автомата» на постаменті. А де червоні нитки? Де сидіння з розвиненою бічною підтримкою? Де спортивне кермо? Ось пригадую салон Ford Puma ST-Line: маючи під капотом лише «100+ коней», той кросовер виглядав на всі 200…

Але навіть максимальна версія Renault Captur – це просто Renault Captur. Хоча загалом усе непогано. Всередині вас зустрічає гарна РК-панель приладів, м’який пластик на передній панелі, фонове підсвічування салону, задній диван із можливістю поздовжнього переміщення. Глобальне зауваження до салону лише одне – хочеться більше місця та простору, особливо ззаду. Ось до багажника зауважень вже немає: нормальна місткість для свого класу, продумані дрібниці для покращення практичності.

Цей салон вже знайомий і він цілком нормальний для кросовера даного класу: оздоблювальні матеріали, зручність посадки та ергономіка. Загальне зауваження – хотілося б додати простору. Зауваження до саме цієї максимальної потужної версії – хотілося б додати яскравих відмінних деталей.

Але ж на дорозі зміни є?

Так є. Під капотом встановлений двигун 1.3 TCe, що відомий під кодом H5Ht (хоча також зустрічаються позначення HR13DDT і M282), причому в нашому випадку цей двигун представлено у форсованій 155-сильній модифікації. Нехай це не радикально, але помітно змінює картину щодо 130-сильної версії автомобіля Renault Captur.

Причому я зараз кажу не тільки про старти з місця, хоч й в прискореннях 0-100 км/г автомобіль виграє помітну секунду (замір нижче). Але також я кажу при прискореннях під час руху: тестовий 155-сильний Renault Captur ніби став легшим і спритнішим, він просто «жвавіше» відгукується на педаль акселератора! Приємна динаміка підкріплений безшовними перемиканнями передач: преселективна роботизована трансмісія EDC працює швидко і чітко. Зізнатися, бували миті, коли здавалося «автомат» запізнюється з перемиканням на передачу вище, але це лічені випадки за тижневий тест-драйв та декілька сотень кілометрів шляхів.

А ще тестовий автомобіль було представлено на зимових шинах. Аналогічний розмір коліс, аналогічний кросовер – але враження відрізняються. Зимові шини трохи прикрасили роботу ходової частини, автомобіль став м’якшим на дрібноті й при проходженні серії нерівностей. Знову-таки: про якусь кардинальну зміну характеру говорити не доводиться. Але результат помітний – і все явно стало краще.

Під капотом встановлений вже відомий турбо-мотор, але у форсованій 155-сильній версії: залік 0-100 км/г вкладається в 8,5 секунд – це навіть трохи краще обіцяного. Причому результат отримано на зимових шинах, які також позитивно вплинули на сприйняття від їздового комфорту. Якщо взагалі, то характер автомобіля можна змінити за допомогою системи MySense: зробити кермо важчим або вибрати еко-режим для збереження палива. Хоча й в стандартних налаштуваннях вийшло непогано: у місті 8-9 літрів на 100 км, на трасі при швидкості 80-90 км/г – витрата 4,5-5 л на 100 км, на швидкості 110-120 км/г – близько 6-6,5 л на 100 км шляху.

Що з ціною такого автомобіля?

Кросовер Renault Captur українським покупцям пропонує лише дві версії, що відрізняються моторами та оснащенням. Ціни вказані за прайс-листом, який діяв на кінець квітня.

Старт дає Renault Captur ZEN: 130-сильний двигун, 7-ст. EDC-«автомат», системи ESP та ABS, шість подушок безпеки, фари Full LED, 1-зонний «клімат», датчики світла та дощу, круїз-контроль, підігрів передніх сидінь, ключ-карта, пересувний задній диван, легкосплавні 17- дюймові колісні диски, мультимедіа Easy Link та 7-дюймовий дисплей, ін. Ціна – від 653 тис. грн. або близько $20 тис.

Альтернативою виступає Renault Captur INTENSE, де додано наступне: 155-сильний мотор, камера заднього огляду, електропривод паркувального гальма, підігрів керма, цифрова панель приладів на основі 7-дюймового РК-дисплея, навігація, 2-колірне забарвлення кузова і дзеркала в колір даху, тощо. Ціна – від 727 тис. грн. або $22 тис.

Кросовер Renault Captur – це «все в пакеті»: повністю світлодіодні фари та датчик світла, підрульові пелюстки для «автомата», сучасна система мультимедіа, навігація та камера заднього огляду, сенсорне відчинення дверей та ключ-карта.

А що пропонують конкуренти?

Оскільки цей матеріал присвячений саме потужній 155-сильній версії в максимальній комплектації, то і вибираємо гідних суперників: двигуни на 150 «коней», можливість проїхати 0-100 км/г приблизно за 8,5 секунди, гарне оснащення.

Найближчими суперниками є автомобілі Peugeot Peugeot 2008, Suzuki Vitara, SKODA Kamiq: схожі розміри та потужність у топових версіях. «Француз» виділяється цікавим дизайном, приємними їздовими навичками, передовим оснащенням, але 155-сильний автомобіль виявляється помітно дорожчим за кросовер від Renault. «Японець» гарний наявністю повного приводу, мікро-гібридом на основі потужного 1,4-літрового турбо-мотору, а також приємною ціною. Що ж, посперечатися з ним складно, але можна через вік автомобіля: один з найбільш «літніх» автомобілі в даному класі. Нарешті, «чех» бере простором в салоні і практичністю в деталях. Але за нинішніх часі 150-сильна версія зараз відсутня в прайс-листі моделі, а коли була в минулому – то все рівно виявлялась дорожчою в порівнянні з Renault, при цьому поступаючись в деяких пунктах комплектації. Побачимо як воно буде згодом.

Виходить так, що серед автомобілів даного класу можна знайти досить привабливі варіанти, але саме Renault Captur пропонує найбільше потужності за найменше грошей. Плюс додає непогану комплектацію: цінова різниця з найближчими конкурентами $1-2 тис. з урахуванням обладнання та опцій.

Зрештою: купувати чи ні?

Як і раніше, складно назвати Renault Captur одкровенням у класі: це просто сучасний компактний кросовер «на кожен день», це просто ще один «гравець» у своєму сегменті. Але, скажу відверто, 155-сильна версія змогла помітно покращити сприйняття моделі!

Потужний двигун наповнює автомобіль приємною динамікою, яка дарує посмішку при кожному старті зі світлофора або гарантує додаткову безпеку при обгоні. Така собі родзинка автомобіля, яка виділяє його серед конкурентів та й відносно 130-сильної версії Renault Captur. Тим паче, що за додаткові гроші ви отримуєте не тільки потужніший двигун, але й розширену комплектацію. Тому якщо зацікавлені у покупці Renault Captur, то обов’язково приділіть увагу саме версії ТСе 155 INTENSE – вона того вартує.

Відволікаємось і мріємо про новий автомобіль: тест-драйв Renault Captur ТСе 155

Технічні характеристики Renault Captur 1.3 TCe 155 АКПП EDC

Кузов – кросовер, 5 дверей, 5 місць

Габарити – 4,23 х 1,8 х 1,58 м

Колісна база – 2,64 м

Кліренс – 174 мм

Багажник – від 422 л (5 місць) до 1275 л (2 місця)

Споряджена маса – 1365 кг

Вантажопідйомність – 435-550 кг

Двигун – бензиновий, турбо, R4 1,3 л

Потужність – 155 к.с. при 5500-6000 об/хв..

Крутний момент – 270 Нм при 1800-3250 об/хв..

Питома потужність та момент – 114 к.с. на 1 т; 198 Нм на 1 т

Привод – передній привод

Трансмісія – 7-ст. «автомат» EDC (преселективна роботизована КПП)

Прискорення 0-100 км/г – 8,6 секунди

Максимальна швидкість – 202 км/г

Витрата палива (паспорт), місто – 8,8 л на 100 км.

Витрата палива (паспорт), траса – 5,4 л на 100 км.

Країна виробництва – Іспанія

Шини тестового автомобіля – Nokian Nordman RS2 SUV 215/60R17

Мінімальна ціна автомобіля – від 653 тис. грн. або близько $20 тис.

Автомобіль надано – Рено Україна


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: