
Я не з тих, хто ниє через відсутність локалізації (серйозно, кому вона потрібна в шутері?). Але те, що накоїли з новим Battlefield 6 — це просто біль. Чистий, незмішаний біль.
Граю в серію з найпершої частини. BF2, Bad Company 2, трійка, четвірка, п’ятірка — скрізь я провів сотні годин. Тому хочу висловити все, що накипіло за цей час.
Коли слухати гравців — погана ідея
Знаєте, що найбільше дивує? Це перша гра в серії, яка після альфи та бети стала ГІРШОЮ. Розробники послухали нитиків з Reddit, які, видно, вперше в житті запустили Battlefield, і все зламали. Геймплей став повільним, як черепаха на снодійному. Персонажі рухаються ніби в “через не хочу”, а регенерація здоров’я займає 7-10 секунд. Серйозно?
Багів цілий зоопарк. Халтура чистої води, інакше не назвеш. Модулі та гармати, відкриті під час матчу, просто скидаються. Хочеш ними скористатися? Чекай наступного матчу, друже.
А безплатні космічні програми? Коли твій персонаж при подоланні перешкоди раптом вирішує стати астронавтом і летить у небо — це вже норма.
Курсор миші зникає в меню, клас змінюється сам по собі перед респавном, колізія текстур — повний хаос. Кулі розбиваються об порожнечу, бо камінь насправді більший, ніж здається. Паркани витримують все що завгодно. Краса!
З баланасом також море проблем. 90% зброї має урон 25 одиниць з одного влучання. Незалежно від калібру. Це просто маячня. Так, є різне падіння урону на дистанціях, але на тих 25-50 метрах, де відбувається більшість боїв, різниці немає ніякої.
Окрім знаменитого ефекту “придушення”, тепер якщо стріляєш довше секунди — вмикається випадковий розкид. Додайте сюди складну віддачу, і отримаєте повний хаос. Навіть якщо ви майстер контролю віддачі, кулі все одно полетять куди завгодно, але не в ціль. Ви лежите в укритті, намагаєтеся вбити ворога, який вас навіть не помітив, але сюрприз! Кулі мають власну думку.
У Rush та Breakthrough деякі точки неможливо відбити, бо вороги з’являються прямо на них. У Domination респавни як у COD — ворог з’являється за спиною в парі кроків. Можна сидіти на спавні й відстрілювати ворогів, що з’являються в метрі від тебе.
Не пам’ятаю жодної частини BF, де треба було б так довго качати пушку. У мене 25 рівень персонажа, а глушник на стокову M4A1 досі не відкрив — потрібен 35 рівень майстерності при моєму 19-му. І це при тому, що відкриваються інші стволи, які теж хочеться спробувати і які теж треба качати окремо!
Завдання та руйнування
Завдання ніби генерував штучний інтелект після важкої ночі: “Зроби 30 вбивств в голову за один матч”, “Зроби не менше 5 вбивств в голову з додаткової зброї не перезаряджаючись за один матч”. Це не завдання, це випробування для мазохістів. І в нагороду — 5к досвіду. Краще б видали Персен і путівку в диспансер.
Купа завдань зламана, безліч хибодруків. Написано “inflict damage 0/300”, а насправді мається на увазі кількість вбивств. Поруч завдання з тим самим формулюванням, але цифра 20000 — і там це справді урон.
Згадайте BC2, BF3, BF4 і поплачте. Більшість стін не руйнуються ні з чого. Паркани, перила, шмати — це адамантій. Чувак стріляє в тебе через них, ти йому РПГ у відповідь, а — ні, паркан тримає удар.
Пам’ятаєте трейлер, де дядько кувалдою прокладав собі шлях? У реальності двері не зламати. Обходь через вулицю, де тебе одразу підстрелять. Руйнування, так-так.
Стрілок вертольота не може нічого налаштувати, а пілот має грати на піаніно з усіх видів зброї й ще ухилятися від ракет. Мініган на Blackhawk — ультраімба, такого ніколи не було. Зенітки зносять повітряну техніку за пару секунд.
Більшість техніки дублюється у різних сторін — той самий транспортний вертольот у всіх однаковий. Креатив вийшов з чату.
Отож
Battlefield 6 могла бути чудовою, але стала колекцією дивних рішень, багів і відсутності балансу. Якщо ви фанат серії, приготуйтеся до розчарування. Якщо новачок — краще почніть з BF4, там принаймні все працює як треба.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: