Новини Пристрої 28.04.2022 о 12:47 comment views icon

Apple запустила програму самостійного ремонту і магазин запчастин у США. Виявилося, що це не набагато дешевше, ніж ремонт у кваліфікованих майстрів

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg

Вадим Карпусь

Автор новин

Минулого року Apple заявила, що надасть споживачам можливість самостійно ремонтувати свою техніку у рамках ініціативи Self Service Repair. І ось тепер сервіс став доступним користувачам у США, компанія надає їм запасні частини для iPhone 12, iPhone 13 та iPhone SE третього покоління.

Запчастини можна купити у магазині Apple Self Service Repair Store. Крім покупки запасних частин також є можливість взяти в оренду набір інструментів, якщо немає бажання придбати власний набір. Це коштуватиме $49 за 7-денну оренду. Apple заявляє, що деталі продаватимуться клієнтам за тією ж ціною, що і її наявним авторизованим ремонтним майстерням. Крім того, в деяких випадках вона пропонуватиме взаємозалік, якщо клієнти повернуть замінену деталь для перероблення. Наприклад, ціна батареї для iPhone 12 або 13 становить $69, але є можливість отримати компенсацію в сумі $24,15 при поверненні заміненого акумулятора. Вартість дисплея для цих моделей становить від $225,96 до $309,96 з потенційною компенсацією $33,60. Таким чином, ціна запчастин Apple виявилася лише трохи дешевшою, ніж вартість окремого ремонту в професійних майстернях. Вигода буде помітнішою у разі повернення компонента після заміни.

Хоча раніше Apple попереджала, що її програма самостійного ремонту орієнтована на «окремих техніків, які мають знання та досвід у ремонті електронних пристроїв», а «переважній більшості клієнтів» все одно слід звертатися до професійної майстерні, компанія не обмежує користувачів у можливості проведення ремонту. Apple пропонує посібники з ремонту, які доступні для перегляду перед покупкою запчастин.

Разом з тим Apple вимагає, щоб клієнти надавали IMEI код або серійний номер свого пристрою при купівлі запасної частини для нього. Таким чином, виникає питання, що станеться, якщо замовник вкаже при покупці код одного пристрою, а потім установить запчастину до іншого смартфона. У iFixit побоюються, що така вимога надалі дозволить Apple блокувати ремонти.

Джерело: The Verge


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: