Новини

Ігрова індустрія у 2022 році — об’єм $200 млрд, понад 3 млрд гравців і історична перемога США над Китаєм [Прогноз Newzoo]

Ігрова індустрія у 2022 році — об’єм $200 млрд, понад 3 млрд гравців і історична перемога США над Китаєм [Прогноз Newzoo]

Аналітична компанія Newzoo опублікувала свій прогноз щодо відеоігрової індустрії на 2022 рік. Фірма очікує, що цьогоріч доходи галузі зростуть до приголомшливих $203,1 млрд.

Об’єм $200 млрд та понад 3 млрд гравців по всьому світу

Також Newzoo прогнозує, що США вперше обженуть Китай за доходами від ігор, хоча сама перевага буде мінімальною. Серед інших цікавих прогнозів, пов’язаними з доходами, є те, що дохід від мобільних ігор, ймовірно, у 2022 році вперше перевищить $100 млрд.

Ігрова індустрія у 2022 році — об'єм $200 млрд, понад 3 млрд гравців і історична перемога США над Китаєм [Прогноз Newzoo]

Також Newzoo очікує зростання доходів до $222,6 млрд у 2024 році при середньорічному темпі зростання CAGR в 5,6%.

Курс
QA вечірній
Навчайтесь безоплатно, заробляйте від $700 на старті кар’єри
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
QA вечірній

До кінця цього року загальна кількість геймерів у всьому світі встановить новий рекорд — 3,09 млрд.

США вперше обійдуть Китай за доходами від ігор

Аналітики Newzoo очікують, що США отримають $50,5 млрд від продажу ігор, а Китай — $50,2 млрд. Ця зміна може бути наслідком більш жорстких правил китайського уряду щодо ігор. Однак Азійсько-тихоокеанський регіон все ще залишається найбільшим регіоном за доходом з доходом $96,3 млрд із вищезгаданих $203,1 млрд.

Ігрова індустрія у 2022 році — об'єм $200 млрд, понад 3 млрд гравців і історична перемога США над Китаєм [Прогноз Newzoo]

Регіони Латинської Америки, Близького Сходу та Африки демонструють сильне зростання. Очікується, що ці ринки, які стрімко розвиваються, також сприятимуть зростанню доходів від мобільних ігор.

Сегмент мобільних ігор перевищить $100 млрд

Ринок мобільних ігор ось-ось подолає чергову віху. Очікується, що цього року ринок подолає позначку в $100 млрд — якщо бути точним, $103,5 млрд. Це означає, що у 2022 році на мобільні ігри буде припадати більш ніж половина всіх доходів від ігор. Як тут не згадати про нещодавній анонс Warcraft: Arclight Rumble.

Ігрова індустрія у 2022 році — об'єм $200 млрд, понад 3 млрд гравців і історична перемога США над Китаєм [Прогноз Newzoo]

Newzoo повідомляє, що консолі цього року також будуть стимулювати зростання доходів, головним чином завдяки збільшенню популярності сервісів передплати (наприклад, оновлена модель PlayStation Plus, не кажучи вже про Xbox Game Pass). Сегмент також пропонує найбільший вибір як ексклюзивів, так і проєктів сторонніх студій. Сегмент ПК-ігор, зазначає Newzoo, буде рости, але не так сильно, через відсутність гучних ексклюзивів та підписок.


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: