
Вікна виходу GTA 6 та Mafia: The Old Country близькі, і через це виникають побоювання. Розробники нової Mafia кажуть, що ігри дуже різні та не конкуруватимуть.
В інтерв’ю IGN геймдиректор Алекс Кокс і президент Hangar 13 Нік Бейнс відкинули ці занепокоєння та назвали недоречними порівняння з GTA 6. За їхніми словами, Mafia: The Old Country взагалі не слід вважати грою з відкритим світом.
«Це різні ігри, і з часом це стає ще більшим. Звичайно, якщо ви відстежуєте GTA і Mafia з 2000 року, 2002, коли вийшли GTA 3 і Mafia, вони були механічно дуже схожими іграми. Але Mafia завжди більше зосереджувалася на своїй лінійній розповіді, а не на досвіді пісочниці, який Rockstar робить надзвичайно якісно. Насправді Mafia з плином часу стає усе більшою мірою про лінійну історію, тому я не думаю, що ігри принципово схожі, окрім того, що вони мають спільну тему», — пояснює Алекс Кокс.
Нова гра більше схожа на більше схожа на Mafia 1 і 2, ніж на Mafia 3, яка має відкритий світ. Це лінійна, наративна гра, яка пропонує кінематографічний досвід. Можна уявити себе в аутентичному відтворенні Сицилії 1900-х років, їздити верхи на коні, як в іншій відомій грі Rockstar, та відвертати увагу на якісь деталі, але на цьому схожість з відкритим світом закінчується.
«Найкращий спосіб поглянути на це — порівняти її з Mafia 1 і 2. І я думаю, що те, як ми б описали Mafia 1 і 2, я думаю, що багато шанувальників це зробили б, це лінійна пригода, яка встановлена у світі навколо вас, у якому ви можете піти з второваних шляхів і досліджувати, але насправді гра веде вас шляхом історії. Тож я думаю, що якщо ви використовуєте Mafia 1 або 2 як точки дотику до того, як це виглядає, це, звичайно, ближче, ніж Mafia 3», — каже Нік Бейнс.
Але попри це у Mafia: The Old Country є певна свобода дій і елементи дослідження світу. Можна їхати на коні або машині, є карта (розробники не відповіли, чи це вся Сицилія), проте оповідь є лінійною, а гра сконцентрована на сюжеті.

«Ви можете подорожувати світом на машині, пішки або верхи. Це просто сільське середовище. Як і у Mafia 1 і 2, це лінійна історія. Ви подорожуєте по світу, деякі місії відбуваються у світі, у відкритому середовищі. Є суцільна карта. Є світ для дослідження. Але, як і в Mafia 1 і 2, увага зосереджена на головній історії», — додає Бейнс.
У інтерв’ю розробники також багато говорили про головного героя Енцо, про відтворення аутентичного світу та про зв’язок з іншими іграми серії. Більше деталей вони обіцяли розкрити наступного року.
Нова гра культової серії Mafia отримає офіційну українську локалізацію
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: