Новини IT-бізнес 19.10.2023 о 10:11 comment views icon

Netflix підняв вартість передплати на тлі найбільшого за три роки приросту передплатників (завдяки платному обміну паролями)

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg

Юрій Орос

Автор новин

Netflix

Боротьба Netflix з розповсюдженням паролів схоже принесла плоди: у третьому кварталі стрімінговий сервіс додав 9 млн підписників. Тож можна переходити до наступної частини плану — підвищувати вартість тарифів.

Для абонентів базового тарифу в США щомісячний рахунок збільшиться на $2 до $11,99, тоді як преміумпідписка подорожчає на $3 до $22,99. Базові передплатники у Великій Британії будуть платити додатково £1 фунт, або £7,99, а преміумпідписка подорожчає на £2 до £17,99, передає Financial Times. Такі кроки зазвичай лише вітаються інвесторами, зокрема це підвищило ціну акцій компанії на 12%.

Прибуток Netflix у розмірі $3,75 на акцію в третьому кварталі виявився вищим за прогнози Волл-стріт на рівні $3,52. На кінець кварталу компанія мала 247 млн підписників, що на 11% більше, ніж роком раніше.

У зв’язку з уповільненням зростання кількості підписників минулого року, Netflix оголосив про плани боротися з обміном паролів і запровадити тарифи з рекламою та нові формати реклами, в тому числі титульне спонсорство.

Netflix випробує нові формати реклами, включно з титульним спонсорством

Курс Project Manager від Powercode academy.
Онлайн-курс Project Manager. З нуля за 3,5 місяці до нової позиції Без знання коду, англійської та стресу.
Зарееструватися

 

 

Компанія заявила, що отримала поштовх від старих шоу, які вона ліцензує у конкуруючих студій, багато з яких припинили продавати контент Netflix після запуску власних потокових сервісів. А от HBO та NBCUniversal, що належать Warner Bros Discovery, нещодавно уклали нові ліцензійні угоди з Netflix.

Юридична драма «Костюми», яка завершила свій перший показ у 2019 році, побила рекорди перегляду, набравши 1 млрд годин на сервісі по всьому світу після того, як влітку цього року NBCUniversal передав ліцензію на шоу Netflix.

Netflix визнав вплив страйків у Голлівуді, заявивши, що останні шість місяців були «складними для індустрії». Минулого тижня переговори між профспілкою акторів і групою, що представляє студії та стримінгові платформи, провалилися.

Курс Project Manager від Powercode academy.
Онлайн-курс Project Manager. З нуля за 3,5 місяці до нової позиції Без знання коду, англійської та стресу.
Зарееструватися

Страйк акторів триває — Гільдія акторів США та Асоціація продюсерів поки не домовилися і продовжать переговори

Втім вплив страйків для Netflix трохи пом’якшив той факт, що сервіс використовує багато контенту, створеного не в США, де протести не відбувалися. Майже половина нових підписників (4 млн) проживає в Європі, на Близькому Сході та в Африці. А загалом, понад 70% підписників проживають за межами Сполучених Штатів.

За словами представників Netflix, страйки призвели до скорочення інвестицій у новий контент на $1 млрд. Вони очікують, що у 2023 році витрати на грошовий контент складуть близько $13 млрд. Якщо страйк акторів буде врегульовано «найближчим часом», компанія очікує витратити близько $17 млрд на контент у 2024 році.

Netflix робитиме ставку на ігри за мотивами хітових шоу і домовляється з Rockstar про гру із серії GTA


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: