Новини WTF 12.04.2024 о 19:35 comment views icon

Образливий коментар Dbrand в X (Twitter) обійшовся компанії в $10 тис. Але видалити твіт її змусив тиск Маркеса Браунлі

author avatar

Вадим Карпусь

Автор новин

Виробник чохлів для телефонів Dbrand відомий своїм зухвалим ставленням до користувачів і технологічних компаній. Однак цього разу така поведінка зіграла з компанією злий жарт та призвела до виплати $10 тис. клієнту як вибачення за расистський коментар щодо прізвища.

Все почалося з того, що у вівторок Dbrand перепублікувала в X (Twitter) скаргу від клієнта Бхувана Чітранша (Bhuwan Chitransh), який сказав, що покриття, яке вони придбали для свого MacBook, змінило колір лише через 2 місяці. На це Dbrand відповіла грубим повідомленням, яке римувало прізвище клієнта зі словом «rash» («висипка»).

Образливий коментар Dbrand в X (Twitter) обійшовся компанії в $10 тис. Але видалити твіт її змусив тиск Маркеса Браунлі

«Твоє прізвище, по суті, лайнова висипка, будь серйозним»

Пізніше Чітранш відповів, сказавши, що публікація Dbrand відображає її расистський погляд щодо індійських клієнтів.

Наступного дня компанія заявила, що зробила «велику помилку». Dbrand написала, що вибачилася перед Чітраншем і запропонував йому $10 тис. «як жест доброї волі». При цьому компанія заявила, що й надалі буде висміювати клієнтів.

Однак Dbrand не видаляла оригінальну публікацію, доки відомий технічний відеоблогер Маркес Браунлі не опублікував заяву, що це завдало «непотрібної» шкоди.

«Не працюватиму з dbrand принаймні доки цей оригінальний твіт не буде видалено», — сказав Браунлі. «Вам дозволено відпускати лайнові жарти, але інтернет досить чітко дав зрозуміти, що він думає про це, і шкода від цього непотрібна».

Dbrand видалила пост через кілька годин, визнавши, що вона «створила платформу для ненависті». У відповідь Браунлі, який працював з Dbrand над лінійкою покриттів пристроїв зі значками, сказав, що «приємно, що ви повернулися» після того, як компанія видалила свій образливий пост.

Генеральний директор Dbrand Адам Іджаз заявив, що коментар був «серйозною помилкою в судженні», додаючи, що підтримка Браунлі допомогла компанії «ретельніше обдумати» коментар.

Джерело: The Verge


Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: