
ШІ-стартап із Сан-Франциско вирішив «потролити» людей і запустити рекламу із закликом не наймати живу робочу силу, а натомість скористатись технологіями штучного інтелекту.
Мова йде про компанію Artisan, підтримувану Y-Combinator, яка продає програмне забезпечення для обслуговування клієнтів і продажів. Свій продукт вона просуває як «ШІ-працівників» і нещодавно вирішила прорекламувати його із гаслом «Припиніть наймати людей».

Додатково на рекламних щитах розмістили повідомлення, в яких називають переваги технології у порівнянні зі звичайними людьми — такі, як «ШІ-працівники не скаржаться на баланс між роботою та особистим життям».
В мережі ідею Artisan розкритикували, і доволі різко. Однак гендиректор стартапу Джаспар Кармайкл-Джек захищає меседж кампанії, пояснюючи, що він «антиутопічний, як власне і ШІ».
«Нам хотілося створити щось, що привертало б увагу — і це не можливо зробити з нудними повідомленнями», — додав Кармайкл-Джек.
Основний продукт Artisan — це «агент з продажу» на ім’я Ava, який нібито автоматизує роботу з пошуку та обміну повідомленнями із потенційними клієнтами. Компанія стверджує, що він працює без участі людини, а його «зарплатня» на 96% менше, ніж оплата, якої потребував би «живий» фахівець.
Джерело: ArsTechnica
Favbet Tech – це ІТ-компанія зі 100% украінською ДНК, що створює досконалі сервіси для iGaming і Betting з використанням передових технологіи та надає доступ до них. Favbet Tech розробляє інноваційне програмне забезпечення через складну багатокомпонентну платформу, яка здатна витримувати величезні навантаження та створювати унікальний досвід для гравців.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: