Новини Авто 30.10.2023 о 12:42 comment views icon

Toyota за пів року продала рекордні 5,6 млн авто (з них 1,8 млн — електричні). BYD вже в топ 10, а от Tesla поки ні

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/vova-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/vova-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/vova-96x96.jpeg

Володимир Скрипін

Ексзаступник головного редактора

Toyota впевнено йде на рекорд — за перше півріччя поточного фінансового року (квітень-вересень 2023-го) японський автовиробник та все ще незмінний лідер наростив продажі на 8,3%, до рекордних 5 596 183 авто. Це неабияке досягнення в теперішніх умовах стало можливим завдяки зростанню попиту на моделі японського бренду та покращення логістики, повідомляє Bloomberg з посиланням на звітність компанії.

Toyota посилює позиції лідера

Toyota за пів року збільшила виробництво на 10% — до рекордних 5 738 126 одиниць. Це включно з результатами дочірніх підприємств Daihatsu Motor Co. and Hino Motors Ltd. Тільки за вересень продажі Toyota зросли на 10,5% (порівняно до вересня 2022 року) при майже ідентичному обсязі виробництва.

Продажі автомобілів Toyota і Lexus зросли найбільше в Африці — на 22% (у річному вимірі), що є найвищим показником серед усіх регіонів. За ним слідує Близький Схід з 17%,  Північна Америка з 9,4% та Європа з 7%. Водночас продажі дещо не дотягнули до очікувань в окремих частинах Азії, за винятком Японії — частково через економічний спад, що спостерігався в низці країн, як-от Таїланд та Індонезія.

Серед інших цікавих спостережень зі звіту — продажі Toyota в Китаї зросли менш як на 1%, оскільки темпи переходу на електромобілі продовжують зростати, не в останню чергу завдяки нашумілим субсидіям китайського уряду. До речі, говорячи про електрокари, протягом цього шестимісячного періоду Toyota продала 1 825 965 електричних моделей (левова частка HEV + трохи PHEV + мізерна частка BEV) — на 35% більше, ніж рік тому. Проте продажі в Японії зросли на 34% лише після полегшення проблем з постачанням напівпровідників.

Минулого тижня на Japan Mobility Show 2023 президент Lexus Такаші Ватанабе визнав проблему з недостатньою кількістю зарядних станцій в Японії та анонсував проєкт зі творення мережі фірмових зарядок для Lexus, за аналогією з Tesla Supercharger. До речі, незадовго до цього Toyota і Lexus доєдналися до інших іменитих виробників, які раніше вже підтвердили перехід на роз’єм заряджання Tesla NACS.

Щодо конкурентів, вони також нарощують продажі: Honda за перше півріччя збільшила продажі на 7,5% (виробництво зросло на 6%) попри спад в Європі та Китаї, а Nissan покращив продажі на 5,5% (виробництво зросло на 2,8%).

Англійська для початківців від Englishdom.
Для тих, хто тільки починає вивчати англійську і хоче вміти використовувати базову лексику і граматику.
Реєстрація на курс

Як справи у Tesla та китайських виробників

Наразі китайська BYD найближче підібралась до лідерів та пробилась до першої десятки найбільших автовиробників з продажами 1,25 млн за підсумками першого півріччя 2023-го. Просто для розуміння того, як швидко набирає BYD — у 2021-му вона навіть не входила у топ 20, а у 2022-му вже займала 16-те місце за обсягами продажів у світі. До речі, BYD у 2022-му припинила випуск авто з ДВЗ.

10 найбільших автовиробників за перше півріччя 2023 року

  1. Toyota — 5,41 млн авто;
  2.  Volkswagen — 4,37 млн авто;
  3. Hyundai/Kia — 3,65 млн авто;
  4. Renault/Nissan/Mitsubishi — 3,2 млн авто;
  5. Stellantis — 3,2 млн авто;
  6. GM — 2,96 млн авто;
  7. Ford — 2,17 млн авто;
  8. Honda — 1,84 млн авто;
  9. Suzuki — 1,52 млн авто;
  10. BYD — 1,25 млн авто.

Щодо Tesla, то компанія скандального Ілона Маска поки ще залишається лідером ринку “чистих” електрокарів (на акумуляторах), але та сама BYD стрімко наздоганяє. За 9 місяців 2023-го Tesla відвантажила клієнтам 1 324 074 електрокарів — у компанії є хороші шанси вийти на обсяг продажів 1,8-1,9 млн за підсумками всього 2023 року та, якщо поталанить, потрапити у вищу лігу. Для порівняння, BMW у 2022-му відвантажила 2,4 млн авто, чим забезпечила собі #9 місце у глобальному рейтингу найбільших виробників.

«Ми вирили собі могилу з Cybertruck». Маск попередив, що Tesla не зароблятиме на бронепікапі до 2025 року


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: