Новини Новини 10.11.2022 о 17:56 comment views icon

Ubisoft, ймовірно, готується до повернення своїх ігор до Steam

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg

Вадим Карпусь

Автор новин

Нещодавно в мережу потрапив код, який вказує, що компанія Ubisoft, ймовірно, готує Steam-версії ігор, які вона не випустила на сервісі. Це черговий натяк на те, що після 3-річної перерви компанія розглядає можливість повернення до найбільшого магазину ігор для ПК.

З 2019 року Ubisoft випускає ігри для ПК лише через власний сервіс Ubisoft Connect та в Epic Games Store. Тоді компанія назвала «нереальною» комісію Steam у розмірі 30% від усіх продажів. З тих часів Valve скоригувала свої правила і з успішних релізів у Steam бере комісію в розмірі 20%. Але в будь-якому випадку це більше, ніж Epic одержує від партнерів – 12%.

Остання велика гра Ubisoft, випущена в Steam, була Far Cry: New Dawn 2019 року. З тих пір компанія випустила на інших платформах такі ігри як Valhalla, Far Cry 6, Rainbow Six Extraction, Watch Dogs: Legion, Anno 1800, Ghost Recon Breakpoint та The Division 2.

Минулого року було кілька ознак того, що Ubisoft готова повернутися до Steam. У липні генеральний директор Ubisoft заявив, що компанія може відновити випуск ігор для клієнта Valve, якщо консоль Steam Deck стане успішною. У портативного пристрою Valve справи йдуть добре, але незрозуміло, на який саме успіх чекає Ubisoft. У листопаді у SteamDB з’явився код із посиланням на Ubisoft Connect, який передбачає, що Ubisoft може випускати ігри в Steam, які підключаються до її лаунчера.

Бажання Ubisoft повернутися до Steam виглядає цілком логічним. Наприклад, повернення Call of Duty: Modern Warfare II до Steam після п’ятирічної відсутності сприяло найбільшому запуску франшизи цього року. Додатковий канал продажу ігор буде дуже бажаним на тлі підготовки компанії до рецесії.

Якщо Ubisoft знову почне продавати свої ігри в Steam, вона може перенести на цю платформу свою підписку Ubisoft+, як це зробила EA з EA Play. Valve також прагне, щоб Microsoft додала Game Pass до Steam.

Онлайн-курс "Комерційний Аудіопродакшн" від Skvot.
Навчіться створювати, зводити й мастерити музику для комерційних проєктів — кіно, серіалів, улюблених ігр чи вірусних рекламних роликів.
Детальніше про курс та довід лектора

Джерело: techspot


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: