2 липня 2011 р. (в суботу) я користувався мобільним інтернетом від Київстар (КС), використовуючи свій мобільний телефон як модем, під’єднаний до комп’ютера. На тарифному плані (ТП) «Діджус Бомба» знедавна щодня надається безкоштовних 5 МБ трафіку, а вартість поза цього обсягу становить 7,5 грн/МБ. Власне в безкоштовний трафік я й надіявся вкластися, тому вказував у програмі «КС Інтернет-центр» налаштування звичайного gprs-інтернету.
Один сеанс у мене був удень: 2,5 МБ загального трафіку (вхідний+вихідний), при цьому залишок на рахунку залишився незмінним і кількість байтів были вірно відняті від початково доступних п’яти. Другий сеанс відбувся в останню годину доби: всього 2 МБ. Рахунок опорожнів на гривень 9 і при цьому в мене залишалося близько 1,5 пільгових МБ. Отож, безкоштовно я використав 3,5 МБ, а близько 1 МБ було протарифіковано за стандартним тарифом gprs-інтернету, при тому що пільговий обсяг даних ще не був витрачений до кінця. Так вималювалася проблема.
Дзвінок до оператора (466) і я дізнався, що в компанії мають місце проблеми із наданням послуги доступу до мобільного інтернету, далі мені порадили оформити письмову заявку в одному із ЦОА КС (взявши лише сім-карту), що я й зробив 5 липня. Красива представниця компанії здивувалася процитованій мною відповіді оператора, видала бланк і заявка була складена. Я не поставив позначки в пункті «повідомити мене саме за поштовою адресою», оскільки мова йшла про незначну суму: я вказав у заявці, що бажаю просто відшкодування близько 9 грн. і, звичайно, ретельно виклав що сталося.
Через кілька тижнів за допомогою дзвінка в компанію я дізнався, що моя заявка буде остаточно вирішена не пізніше 16 серпня (тобто, усього — не більше 42 дні). І справді: 5 серпня я отримав наступне sms:
Залишок на рахунку справді «пожирнішав» на вказану в sms суму.
Ще через добу доставили поштовий лист:
Лист цей був відправлений як рекомендований
(вибачаюсь за значну розмитість фото)
і, відповідно, було стягнуто з відправника плата у розмірі 8,4 грн., хоч я на отриманні саме листа за регулярною поштовою я не наполягав. Ця сума виявилася співрозмірною із компенсованими 9,28 грн. Віддячуючи компанії КС за таку увагу до рядового абонента, я вирішив написати цей блог.
Наприкінець зауважу, що успішного повернення коштів не буде, якщо Ви:
- обрали невірний профіль інтернет-з’єднання;
- помилкового на мобільному використовуєте wap замість традиційного djuice-інтернет;
- якщо виробник Вашого телефону вважає, що wap має використовуватися за замовчуванням і Ви використовуєте саме такий профіль після тимчасового користуванням іншою сім-картою, а потім повертаєтесь до своєї київстарівської;
- не проконтролювали обсяг даних і занадто пізно побачили, що пільгові (або пакетні) байти вичерпані;
- користуєтесь інтернетом уночі після 0:00, коли пакетні хвилини і байти ще не були нараховані (як правило, наявні після 3-ї години ночі).
Тоді проблема так і залишиться на боці користувача.
Пам’ятайте, що нові автоматичні налаштування від компанії КC wap-профіль також вважають дефолтним і в цьому разі пакетний обсяг даних не буде використовуватися. Тарифікація буде здійснена згідно Вашого ТП.
Сообщить об опечатке
Текст, который будет отправлен нашим редакторам: