Новости Новости 16.11.2021 в 10:50 comment views icon

«Київстар» пропонує абонентам безкоштовно спробувати «суперсили» (додаткові хвилини та гігабайти) незалежно від наявного тарифу

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

«Київстар» пропонує абонентам передплати та контракту збільшити обсяг послуг у своєму тарифі завдяки «суперсилам». Акція «Спробуй Суперсилу» триватиме з 15 листопада до 31 грудня 2021 року.

Акція «Спробуй Суперсилу» дає можливість більшості абонентів Київстар випробувати додаткові сервіси без зміни свого тарифу. Найбільшою популярністю серед абонентів користуються 5 ГБ мобільного інтернету, 100 хвилин на інші мережі, послуга Відео на ходу та Київстар ТБ, тому саме їх й запропонували в рамках акції.

Суперсили – це додаткові сервіси, які абоненти можуть обирати відповідно до своїх потреб, для доповнення основного тарифного пакету послуг. В залежності від наповнення своїх тарифних планів та форми обслуговування абоненти зможуть підключити на вибір наступні Суперсили:

  • Додаткові 5 ГБ для інтернету;
  • Додаткові 100 хвилин для дзвінків на інші мобільні та міські мережі України;
  • Послугу Відео на ходу, яка дозволяє дивитися популярні стрімінгові сервіси без списання гігабайтів (YouTube (включно з Kids), Apple TV, Netflix, MEGOGO, Київстар ТБ та багато інших);
  • Розширений пакет Київстар ТБ.

Нагадаємо, що в жовтні 2021 Київстар запустив нові тарифні плани «ТВІЙ» для передплати та «ВАШ» для контрактних та бізнес-клієнтів, що надають можливість абонентам змінювати наповнення послуг в пакетах згідно зі своїми потребами.

Обрати свою Суперсилу та перевірити можливість її підключення можна у додатку Мій Київстар, зателефонувавши на безкоштовний номер 500 або набравши спеціальний USSD-код *500*4# чи звернутися до консультантів у магазини мережі Київстар.

Джерело: Київстар

Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: