Новости Новости 06.09.2021 в 11:20 comment views icon

Метро на Виноградар: «Київметробуд» через суд вимагає відтермінувати передачу об’єкта до травня 2023 року

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/vova-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/vova-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/vova-96x96.jpeg

Владимир Скрипин

Заместитель главного редактора, руководитель отдела новостей

«Київметробуд», генеральний підрядник будівництва двох нових станцій метро на Виноградар («Мостицька» і «Проспект Правди»), не встигає до кінця цього року виконати взяті на себе зобов’язання по добудові двох нових станцій, та подав позов до суду на КП «Київський метрополітен» з вимогою перенести обумовлені терміни на середину 2023 року. Це випливає з рішення Господарського суду м. Києва.

Епопея з метро на Виноградар почалась декілька років тому (хроніку головних новин можна отримати за тегом) — у 2018 році КП «Київський метрополітен» з другої спроби провів тендер. Переможцем стала компанія «Київметробуд», з якою в результаті було укладено договір. Відтоді було декілька скандалів, пов’язаних з розкраданням коштів та зривом термінів виконання робіт

Згідно з угодою від листопада 2018 року, Київ мав отримати дві нові станції до 26 листопада 2021 року. Загальна сума будівництва оцінена у трохи більше як 6 млрд грн. У метрополітені на запит vesti.ua повідомили, що протягом 2017-2021 років на будівництво метро було виділено дещо більше як 4 млрд грн.

Водночас у серпні цього року «Київметробуд» подав позов до суду на КП «Київський метрополітен», в якому вимагає внести зміни до основного договору у частині термінів та перенести здачу об’єкта з 26 листопада 2021 року на 12 травня 2023 року.

В КП «Київський метрополітен» визнають, що будівництво ведеться з затримкою, пояснюючи це ковідом та карантином. Орієнтовні терміни відкриття станцій «Мостицька» і «Проспект Правди» скромно замовчують, втім як і точну суму підписаних актів виконаних робіт і загальний відсоток виконаних робіт. До речі, сайт, який було присвячено проєкту метро на Виноградар, вже давно не працює (upd: виявляється, сайт тепер доступний за іншою адресою).

«Станом на сьогоднішній день будівництво перебуває на етапі облаштування основних і огороджувальних конструкцій, а також виконання робіт на певних будівельних ділянках.

На ділянці №214 ведуться роботи зі спорудження правого перегінного тунелю механізованим комплексом Herrenknecht від станції «Мостицька» у сторону станції «Сирець» з монтажем кілець оправи правого перегінного тунелю зовнішнім діаметром 6,1 м. Продовжується перекладання каналізаційних мереж і водопроводу.

На ділянці №215 завершено роботи з розбирання збірного залізобетонного облицювання з подальшою установкою металевих рам, армування і бетонування демонтажно-щитової камери для прийому і демонтажу тунельно-прохідного комплексу на правому перегінному тунелі»

із заяви КП «Київський метрополітен»

Вечірній курс Fullstack Web Development.
Якщо у вас проблеми з вільним часом, але є велике бажання потрапити в ІТ, то вечірні курс стане справжньою знахідкою для вас.
Дійзнайтеся більше

Підготовче судове засідання у справі щодо відтермінування будівництва метро на Виноградар призначено на 10 вересня. Але яким би не був його результат, одне можна сказати точно — станції точно не буду побудовані в обумовлені терміни.

На початку червня мер Києва Віталій Кличко виділив 543 млн грн на продовження Сирецько-Печерської лінії метро та добудову Подільського мостового переходу.

Віталій Кличко перевірив, як будують Подільсько-Воскресенський міст і метро на Троєщину [фото, відео]

Продолжается конкурс авторов ИТС. Напиши статью о развитии игр, гейминг и игровые девайсы и выигрывай профессиональный игровой руль Logitech G923 Racing Wheel, или одну из низкопрофильных игровых клавиатур Logitech G815 LIGHTSYNC RGB Mechanical Gaming Keyboard!


Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: