Мінцифра поділилась першими результатами всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг, яка була запушена на минулому тижні — 90% людей, які відвідали ЦНАП цього тижня, залишилися задоволені сервісом.
За тиждень з моменту запуску системи оцінки понад 6000 українців залишили свої відгуки через QR-постери, Viber- та SMS-опитування, а також на платформі Дія.Центрів. Також понад 100 людей оцінили сервіс у ролі «таємні відвідувачі» — скільки їм за це заплатили, не уточнюється.
“Круто бачити на власні очі трансформацію в наданні державного сервісу. ЦНАПи модернізують приміщення, впроваджують нові послуги та сервіси, постійно навчаються та підвищують стандарти. А всеукраїнська оцінка якості адмінпослуг дає кожному Центру можливість продемонструвати, наскільки фантастично їхні команди вміють надавати послуги”,
Людмила Рабчинська,
заступниця Міністра цифрової трансформації
Для порівняння, в лютому цього року показник задоволеності сягав 77% — за результатами опитування 2 000 респондентів у межах дослідження EU4PAR та Офісу реформ КМУ.
Найвище громадяни оцінили комфорт у приміщеннях, компетентність та мову працівників. У Мінцифрі підкреслили, що не очікували таких високих результатів.
Раніше Мінцифра пообіцяла забезпечити українцям без гаджетів чи доступу до інтернету можливість отримати всі наявні послуги в «Дії» у ЦНАПах.
Мінцифра: українці без гаджетів чи доступу до інтернету зможуть отримати послуги в «Дії» у ЦНАПах
Сообщить об опечатке
Текст, который будет отправлен нашим редакторам: