Новости Новости 05.11.2021 в 12:26 comment views icon

Мінцифра: 90% українців задоволені сервісом у ЦНАП

author avatar

Володимир Скрипін

Ексзаступник головного редактора

Мінцифра поділилась першими результатами всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг, яка була запушена на минулому тижні — 90% людей, які відвідали ЦНАП цього тижня, залишилися задоволені сервісом.

За тиждень з моменту запуску системи оцінки понад 6000 українців залишили свої відгуки через QR-постери, Viber- та SMS-опитування, а також на платформі Дія.Центрів. Також понад 100 людей оцінили сервіс у ролі «таємні відвідувачі» — скільки їм за це заплатили, не уточнюється.

“Круто бачити на власні очі трансформацію в наданні державного сервісу. ЦНАПи модернізують приміщення, впроваджують нові послуги та сервіси, постійно навчаються та підвищують стандарти. А всеукраїнська оцінка якості адмінпослуг дає кожному Центру можливість продемонструвати, наскільки фантастично їхні команди вміють надавати послуги”,

Людмила Рабчинська,

заступниця Міністра цифрової трансформації

Для порівняння, в лютому цього року показник задоволеності сягав 77% — за результатами опитування 2 000 респондентів у межах дослідження EU4PAR та Офісу реформ КМУ.

Найвище громадяни оцінили комфорт у приміщеннях, компетентність та мову працівників. У Мінцифрі підкреслили, що не очікували таких високих результатів.

Раніше Мінцифра пообіцяла забезпечити українцям без гаджетів чи доступу до інтернету можливість отримати всі наявні послуги в «Дії» у ЦНАПах.

Мінцифра: українці без гаджетів чи доступу до інтернету зможуть отримати послуги в «Дії» у ЦНАПах


Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: