Нову доступну передплату Netflix “Базова з рекламою” буде запущено 3 листопада 2022 року за ціною 6,99 доларів у США, Австралії, Бразилії, Канаді, Франції, Німеччині, Італії, Японії, Кореї, Мексиці, Іспанії та Великобританії.
За “скромну” ціну передплатникам Netflix доведеться переглядати в середньому від 4 до 5 хвилин реклами з обмеженим каталогом платформи. Невеликий вибір телешоу та фільмів пов’язаний із ліцензійними обмеженнями, над якими стрімінг зараз працює.
Enjoy your Netflix experience exactly as it is today? Great! Nothing about the way you watch Netflix is going to change.
From November, Netflix will be available from $6.99 a month. Basic with Ads, Netflix’s new lower priced ad-supported plan. https://t.co/OjRfIkbXWs
— Netflix (@netflix) October 13, 2022
Тривалість кожного рекламного ролика становитиме від 15 до 30 секунд, а розміщуватимуть його до та під час перегляду програм. Крім того, передплатники тарифу не зможуть завантажувати контент на свої пристрої, а якість відео буде обмежена до 720p/HD.
Netflix характеризує новий продукт як “орієнтований на споживача” і розповів, що команди з маркування контенту шукали “природні контрольні точки” у різних шоу та фільмах для розміщення рекламних роликів.
“Щоб допомогти рекламодавцям охопити потрібну аудиторію – і зробити нашу рекламу більш релевантною для споживачів – ми пропонуємо широкі можливості таргетингу по країнах та жанрах (наприклад, бойовик, драма, мелодрама, наукова фантастика). Рекламодавці також зможуть заборонити показ своїх оголошень у контенті, який може не відповідати їхньому бренду (наприклад, сексуальні сцени, сцени з наготою чи насильством)”, – йдеться у повідомленні на сайті стрімінгу.
Netflix також підкреслив, що те, що він робить під час запуску, “не відображатиме довгострокові можливості того, яким буде продукт”.
Рекламний простір Netflix буде продаватися за моделлю з фіксованою ціною, а не з аукціону, як заявлялося раніше. Стрімінг заявив, що “сотні рекламодавців у всьому світі” вже придбали більшу частину свого початкового рекламного часу.
У США Netflix співпрацюватиме з Nielsen (компанія-вимірювач, що досліджує телеперегляди у багатьох країнах світу, зокрема і в Україні) для надання рекламодавцям інформації про рейтинги, що будуть опубліковані через платформу Nielsen One. Netflix також заявив, що не використовуватиме дані користувачів для створення таргетованої реклами за межами платформи.
Дешевший тариф з рекламою на Netflix з’явився у відповідь на раптовий спад для сервісу, який втратив понад 1 мільйон передплатників у США та Канаді на початку цього року і зіткнувся з падінням ціни своїх акцій у відповідь на побоювання інвесторів, що період швидкого зростання закінчився. Тому, незважаючи на те, що раніше співгенеральний директор Рід Хастінгс був категорично не згоден з ідеєю включення реклами – ясно, чому він змінив свої погляди.
Джерело: The Verge
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: