
За словами гендиректора компанії Олександра Комарова, «терміни відновлення роботи Київстару остаточно незрозумілі».
Зранку 12 грудня в мережі «Київстар» стався масштабний збій — користувачі з різних регіонів України повідомляли про проблеми з мобільним зв’язком та інтернетом, також не працював мобільний застосунок та сайт компанії.
Судячи з коментарів у соцмережах проблеми фіксували в Київський, Одеській, Запорізькій, Полтавській, Черкаській та Вінницькій областях.
Як повідомляє кореспондент Суспільного, через збій зв’язку не працюють деякі термінали.
Компанія заявила, що знає про технічний збій і вже працює над відновленням зв’язку.
«Сьогодні в нашій мережі стався технічний збій, у результаті якого можуть бути недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази. Спеціалісти компанії працюють над усуненням проблеми. Приносимо абонентам вибачення за тимчасові складнощі та дякуємо за розуміння».
Абонентам мобільного зв’язку на час збою на початку радили використовувати послугу «національного роумінгу», тобто під’єднатися до мережі іншого оператора (але і вона поки не працює).
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: