Дописи 09.07.2023 о 15:32 comment views icon

Загадка сервісного центру Samsung: гарантійний ремонт із незвичайним результатом

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/S-F-150x150.png *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/S-F-150x150.png *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/S-F-150x150.png

Цей матеріал – не редакційнийЦе – особиста думка його автора. Редакція може не розділяти цю думку.

Всім приватним детективам спільноти ITC приготуватися!

Пропоную спільноті трішки розім’яти мізки та спробувати розгадати загадку сервісного центру Samsung. За декілька днів до закінчення гарантійного терміну обслуговування з моїм смартфоном Galaxy M51 трапилась неприємність — перестала працювати вібрація. Причини не зрозумілі — телефон не падав, не плавав та не перегрівався. 

Оскільки до закінчення гарантійного терміну залишалось кілька днів, я одразу зв’язався зі службою підтримки Samsung. Мені запропонували чудовий варіант — безплатне доставлення кур’єром Нової Пошти до сервісного центру. Зворотне доставлення також коштом компанії.

Загадка сервісного центру Samsung: гарантійний ремонт із незвичайним результатом
Телефон у львівському СЦ. Часи пандемії. Фото: СЦ Маркет-Л/Google Maps

Була заявлена наступна схема:

  • День 1: смартфон доставляється в сервіс.
  • День 2: здійснюється ремонт.
  • День 3: власник отримує гаджет із рук кур’єра.

Власне, реальність виявилась дещо іншою, проте не з вини Samsung. Працівники хмельницького інноваційного термінала допустили помилку і відправили мій телефон у подорож по Україні. Перш ніж потрапити додому в Івано-Франківськ, мій Galaxy побував у столиці. Надійсь, йому сподобалось!

Претензій до Нової пошти в мене немає. Помилки бувають, нічого критичного. До речі, у якості вибачення мені надали промокод на будь-яку безплатне доставлення. Непогано, чи не так?

Так, повертаємось до справи, яку необхідно розкрити! Отже, я передав смартфон кур’єру, а вже наступного дня отримав дзвінок від сервісного центру із радісною звісткою. Несправність визнали гарантійним випадком, ремонт пройшов успішно. 

Зворотне доставлення довелось чекати декілька днів через вже згадану помилку Нової Пошти. В присутності кур’єра я оглянув пристрій і впевнився, що він працює справно. Перше, що мене здивувало — наявність на дисплеї заводської плівки! Звідки вона взялась, якщо потрібно було полагодити тільки вібро?

Front-end developer.
Закінчуйте курс з гнучким графіком Front-end developer та починайте заробляти вже через 7 місяців! Допоможемо з працевлаштуванням!
Отримати деталі про курс

Та це був тільки початок дивних сюрпризів! Вивчивши документації від сервісного центру, я з’ясував, що мій Galaxy пережив заміну… ледь не половини комплектуючих! Дисплей, батарея та багато іншого — всього 5 найменувань. 

Ось повний перелік:

  1. MOTOR DC-VIBRATION (SM-G600FY); YB1030SME
  2. A/S-TAPE BACK COVER R/W; SM-M51F, TS5120S
  3. SVC ASSY SMT-OCTA (E/ZK) SM-M515F, SER, SVC
  4. SVC BATT ASSY-EB-BM415ABY, SER, SVC; 6800, 3
  5. ASSY SUB PBA-SM-M515F; SM-M515F, EUR, 45.93   
Загадка сервісного центру Samsung: гарантійний ремонт із незвичайним результатом
Історія хвороби

Одразу скажу, що про погану роботу сенсора я не заявляв. Власне з цим і не було ніяких проблем

Ну що ж, ситуація видалась мені дуже дивною, тому я вирішив відразу зателефонувати до сервісного центру. Мій запит на отримання інформації прийняли та пообіцяли зв’язатися дещо згодом. Через деякий час мені перетелефонував працівник, який безпосередньо займався ремонтом. Його пояснення мене не тільки здивувало, а й непогано розсмішило! Увага, далі цитата:

У вашому телефоні коротив дисплей, тому довелося замінити деякі деталі…

Також, працівник СЦ додав, що мені не варто переживати, оскільки отримати телефон із новим дисплеєм та свіжою батареєю — це в інтересах власника. Власне, із цим твердженням важко не погодитися. Я не використовую захисну плівку, тому екран був покритий помітними подряпинами, а батарея за рік неминуче втрачає ємність. 

Одразу хочу зазначити, що у мене немає жодних претензій до Samsung. Смартфон чудово працює і сьогодні. Скоро у нього ювілей – 3 роки нещадної експлуатації по 5-6 годин екранного часу щодня. Жодних проблем з моменту гарантійного обслуговування!

Front-end developer.
Закінчуйте курс з гнучким графіком Front-end developer та починайте заробляти вже через 7 місяців! Допоможемо з працевлаштуванням!
Отримати деталі про курс
Загадка сервісного центру Samsung: гарантійний ремонт із незвичайним результатом
Незапланована поїздка у Київ. Фото: Kyiv Media

Що у підсумку? Все чудово! Якісний ремонт з безплатним доставленням кур’єром, проте мене досі непокоїть, що насправді сталося з моїм улюбленим смартфоном. Пояснення “коротив дисплей” виглядає занадто дивним, щоб у нього повірити! Також список замінених деталей наводить на неприємні думки. 

Мої версії:

  • Телефон був пошкоджений у процесі доставлення.
  • Ремонт пішов не по плану (падіння, перегрів тощо).

Без допомоги спільноти ITC тут не розібратися! Панове знавці, ваш вихід! Чекаю на ваші версії, теорії та пояснення у коментарях! 

Цю справу потрібно розкрити!

До вашої уваги історія про те, як мені вдалося привести до тями десятилітній телевізор, а також доречний текст іншого автора про ПК-геймінг на Android TV.

Цей матеріал – не редакційнийЦе – особиста думка його автора. Редакція може не розділяти цю думку.


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: