Новини

AMD FSR 3 та HYPER-RX — нові технології підвищення продуктивності в іграх

AMD FSR 3 та HYPER-RX — нові технології підвищення продуктивності в іграх

Разом з відеокартами наступного покоління — RX 7900 XTX та RX 7900 XT — компанія AMD анонсувала кілька нових технологій, які повноцінно розкривають потенціал нового “заліза” в іграх. Серед них — покращений апскейлінг AMD FSR 3 та механізм підвищення продуктивності HYPER-RX, яки поєднує в собі Super Resolution, Boost та Anti-Lag.

FSR — фірмова технологія просторового масштабування AMD з відкритим початковим кодом, яка використовує алгоритми просторово-часової реконструкції для відновлювання деталей з попередніх кадрів (перше покоління обробляло лише поточний кадр). Її легко сплутати з новішою Radeon Super Resolution (RSR), але це інша технологія. У вересні AMD запустила покращений апскейлінг FSR 2.1.

На презентації Radeon RX 7000 корпоративний віцепрезидент AMD Скотт Херкелман підтвердив сумісність FSR 3 з новітнім ігровим рушієм Unreal Engine 5 — третє покоління FSR забезпечить вдвічі вищу продуктивність в  4K, ніж його попередник, завдяки новій функції під назвою Fluid Motion Frames. Яку саме роль відіграє ця функція поки не повідомляється, та її своєю назвою вона нагадує DLSS Frame Generation від NVIDIA, передову техніку інтерполяції кадрів, яку компанія представила у вересні разом з DLSS 3. Ця функція використовує пропрієтарні Optical Flow Accelerators для створення додаткових проміжних кадрів. Вона доступна лише на актуальному поколінні RTX 4000, хоча нещодавно ентузіасту вдалося розблокувати її на RTX 2070.

В демо Unreal Engine 5 графічний процесор Radeon RX 7000 забезпечував фреймрет 60 кадрів в секунду з FSR 2.0, а після активації FSR 3.0 продуктивність зросла до 112 кадрів в секунду. FSR 3 стане доступною вже наступного року.

Курс
ФІНАНСОВИЙ АНАЛІЗ
Опануйте P&L-, BS-, CF-звіти всього за 1,5 місяця.
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
finanaliz

AMD FSR 3 та HYPER-RX — нові технології підвищення продуктивності в іграх

Щодо HYPER-RX, це комплексна система підвищення продуктивності, що поєднує в собі кілька рішень, включаючи Super Resolution, Boost та Anti-Lag. Технологія активується в один клік та дозволяє отримати до 85% вищу продуктивність з меншою затримкою (1/3 від звичайного показника) в іграх на зразок Dying Light 2. Фактично ця технологія одночасно є відповіддю NVIDIA Reflex і DLSS. Вона стане доступною у першій половині 2023-го.


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: