
Модери знайшли базу даних із текстами розробки The Witcher 3, яка розкриває альтернативну версію легендарної гри.
Група модерів випустила перший том проєкту What Lies Unseen на 584 сторінки про історію створення гри The Witcher 3. У ньому розповідається про ранню версію гри 2012 року, яку планували зробити втричі довшою за фінальну. А ютубер xLetalis зробив відео на три години, де розбирає всі знахідки.
Ось основні зміни та сюрпризи версії The Witcher 3 (2012):
- Гра мала підзаголовок «Час Меча та Сокири» (A Time of Sword and Axe) замість «Дикого Гону» (Wild Hunt).
- У The Witcher 3 була система прицілювання схожа на VATS із Fallout, яка дозволяла націлюватись на слабкі місця монстрів.
- Було набагато більше подорожей між Веленом, Скелліге та Новіградом, а історії персонажів, які у фінальній грі відбувалися в одному регіоні, в першій версії розгорталися по всьому ігровому світу упродовж кількох актів.
- Вибір гравця між Єнніфер чи Трісс означав би, що інша чарівниця була б відсутня в останній третині гри.
- З’являвся Йорвет із The Witcher 2 і мав важливу роль.
- У Новіграді був багатоетапний квест з пограбуванням, який вимагав союзників, як і облога Каер Морену.
- Історія Кривавого Барона була дуже іншою і тривала до пізньої гри.
- Фінали були набагато більш неоднозначними та меланхолійними.
- В одному квесті Ґеральт і Аваллак’х телепортувалися до Найт-Сіті з Cyberpunk 2077.
- У грі не було Гвинту, натомість повернулися армреслінг та гра в кості з першого та другого «Відьмаків».


Квест про серійного вбивцю в Новіграді мав розкрити існування таємного вампірського суспільства, подібного до Vampire: The Masquerade. У розслідуванні мала допомагати Шані з першого «Відьмака». Ці ідеї пізніше використали в додатковому контенті.
Причина скорочення контенту очевидна: навіть фінальна версія The Witcher 3 має репутацію складної для проходження гри. Версія зі 150-годинним основним сюжетом (приблизна оцінка датамайнерів) була б занадто обтяжливою для гравців та розробників.
За словами дослідників, до цього моменту спільнота черпала інформацію про розробку гри лише з інтерв’ю та неповних витоків даних.
«Прорив стався у 2024 році з випуском REDkit. База даних містила практично кожен рядок тексту, написаний між найранішою та найпізнішою точкою розробки», — зазначили модери у вступі до першого тому.
Нагадаємо, нещодавно модери знайшли вирізаний фінал The Witcher 3, де Єнніфер зраджує чародійок.
Модер випустив некстген-версію текстур для The Witcher 3, які значно покращують графіку гри
Джерело: PCgamer
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: