Новини Ігри 05.12.2024 о 11:16 comment views icon

Екскерівник PlayStation розкритикував 100-годинні ігри та пояснив, чому навіть не відкрив Red Dead Redemption 2

author avatar

Ігор Панченко

Автор новин

Екскерівник PlayStation розкритикував 100-годинні ігри та пояснив, чому навіть не відкрив Red Dead Redemption 2
Скриншот із гри Red Dead Redemption 2. Фото: Steam

Тривалі ігри та фотореалістична графіка роблять розробку занадто дорогою.

Шон Лейден, який обіймав керівні посади у PlayStation упродовж багатьох років, зокрема був головою SIE Worldwide StudiosSIE Worldwide Studios (Sony Interactive Entertainment Worldwide Studios) — це підрозділ Sony Interactive Entertainment, який відповідає за координацію внутрішніх студій розробки відеоігор PlayStation. з 2014 до 2019 року, вважає 100-годинні ігри невідповідними сучасним реаліям.

Витрати на розробку відеоігор зростають удвічі з кожним поколінням консолей. За словами Лейдена, створення топової гри для PS4 коштувало приблизно $150 мільйонів без урахування маркетингу. Для PS5 ця сума може сягнути $300–400 мільйонів, що він вважає абсолютно нестійкою моделлю.

Він проводить паралелі між сучасною розробкою ігор та будівництвом пишних і коштовних соборів кінця 18 століття. «Чи можемо ми й далі будувати ці величезні храми, що потребують неймовірних затрат праці й часу?» — розмірковує він, додаючи, що «побоюється, що ми перетворили AAA-ігри на своєрідний соборний бізнес», який «мабуть, вже вийшов за розумні межі».

«Я навіть не відкрив Red Dead Redemption 2, бо в мене немає 90 годин. І це водночас із тим, що я на пенсії», — зізнається Лейден. За його словами, довгий час індустрія пишалася показником «100 годин геймплею» як головним досягненням.

Середній вік гравців змістився з 18–23 років до пізніх 20-х та ранніх 30-х. Молоді гравці мають багато часу, але обмежені кошти. Доросла аудиторія, навпаки, може дозволити собі ігри, але не має достатньо вільного часу.

Лейден пропонує скоротити тривалість ігор до 18–23 годин, зосередившись на якісному та захопливому геймплеї.

«Я хочу, щоб уся гра була схожа на той момент у Resident Evil, коли собаки несподівано вистрибують через вікно, і ви від страху випускаєте контролер», — пояснює він.

Визнаючи, що очолював розробку 80–90-годинних проєктів, Лейден зауважує, що не всі години гри були однаково якісними. «Що б зробив Коппола, якби ви пішли посеред його фільму?» — проводить він паралель із кіно.

Додаткову проблему створює прагнення до фотореалістичної графіки, яка потребує значних ресурсів, водночас лише 50% гравців добираються до фіналу гри.

Утім, The Witcher 3, Elden Ring, Baldur’s Gate 3 та навіть згаданий Red Dead Redemption 2 досягли значних успіхів попри свою тривалість. Але скільки студій можуть не витримати спроб конкурувати з такими хітами?

«Я хочу, щоби більше людей проходили ігри до кінця. Щоб вони були настільки захопливими, що гравці прагнули побачити фінал, і щоб на це не потрібно було витрачати три місяці», — каже Лейден.

CEO Epic Games про зміни в індустрії: «Зараз гравці обирають масштабні проєкти, де вони можуть грати з більшою кількістю друзів»

Джерело: Eurogamer, Gamesradar


Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: