Новини Новини 30.08.2022 о 19:17 comment views icon

Hangar 13 підтвердили розробку нової Mafia та роздають в Steam оригінальну гру до 20-річчя франшизи

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/photo_2023-11-12_18-48-05-3-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/photo_2023-11-12_18-48-05-3-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/photo_2023-11-12_18-48-05-3-96x96.jpg

Андрій Русанов

Автор сайту

У серпні 2022 року виповнюється 20 років грі Mafia: The City of Lost Heaven, першій у серії. На честь ювілею розробники зробили оригінальну гру безкоштовною у Steam з 1 по 15 вересня. На сайті mafiagame.com команда поділилася спогадами, розповіла про переваги ремастера Mafia: Definitive Edition та зробила несподіваний анонс.

Генеральний директор Hangar 13 Роман Хладік, керівник виробництва та медіа-директор Томаш Гржебичек працювали над кожною грою у серії, починаючи з оригіналу, а директор гри Алекс Кокс працював над серією починаючи з Mafia II.

Разработчики Mafia

Гра є всесвітньо відомою та є предметом національної гордості Чехії. Розробники постійно отримують підтвердження цьому факту, перебуваючи вдома.

Онлайн-курс "Android Developer" від robot_dreams.
Курс для всіх, хто хоче навчитися розробляти застосунки для Android з нуля, створити власний пет-проєкт для портфоліо та здобути професію, актуальну наступні 15–20 років.
Програма курсу і реєстрація

«У Чехії серія Mafia дуже відома. Зараз кілька поколінь знайомі із серією Mafia, і це чудово», – зазначив Роман Хладік

«Це національне надбання Чеської Республіки. Я не можу сказати вам, скільки разів я бував у Брно, і під час поїздки на таксі до студії водії заводили зі мною розмову про Мафію та про те, як вони схвильовані тим фактом, що гра є доморощеною франшизою з Чехії», – розповів Алекс Кокс

У розмові про Mafia: Definitive Edition розробники відзначили покращену графіку, велику кількість деталей, покращене висвітлення характерів та збільшену динамічність.

Кокс: «Ми намагалися дуже відповідально ставитися до того, що ми змінювали або додавали в історію. Зазвичай ми додавали щось тільки для покращення темпу там, де все трохи сповільнилося».

Mafia

Хладік: «У оригінальній Mafia було багато технічних обмежень; наприклад, дальність відтворення становила всього кілька сотень метрів, тому грандіозних видів на місто вам так і не вдалося побачити. У Mafia: Definitive Edition у нас з’явилася чудова можливість покращити графіку першої гри — раптово ми змогли створити мальовничі краєвиди та краще передати атмосферу міст 1930-х років».

Онлайн-курс "Android Developer" від robot_dreams.
Курс для всіх, хто хоче навчитися розробляти застосунки для Android з нуля, створити власний пет-проєкт для портфоліо та здобути професію, актуальну наступні 15–20 років.
Програма курсу і реєстрація

Mafia: Definitive Edition

Гржебичек: «Це був дивовижний перехід від можливості відтворити лише одного актора 20 років тому до сьогоднішньої можливості показати всю сцену, включно з виразами облич акторів, що справді допомогли історії сяяти».

Mafia 20 years

 

Говорячи про подальші плани, представники Hangar 13 зробили довгоочікуваний анонс:

Хладік: «Я радий повідомити, що ми розпочали роботу над абсолютно новим проектом Mafia! Хоча до цього ще кілька років і ми не можемо поділитися чимось вже зараз, ми дуже раді продовжити роботу над улюбленою франшизою та потішити гравців новими історіями».


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: