Новини Новини 30.08.2022 о 19:17 comment views icon

Hangar 13 підтвердили розробку нової Mafia та роздають в Steam оригінальну гру до 20-річчя франшизи

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/photo_2023-11-12_18-48-05-3-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/photo_2023-11-12_18-48-05-3-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/photo_2023-11-12_18-48-05-3-96x96.jpg

Андрій Русанов

Автор сайту ITC.ua

У серпні 2022 року виповнюється 20 років грі Mafia: The City of Lost Heaven, першій у серії. На честь ювілею розробники зробили оригінальну гру безкоштовною у Steam з 1 по 15 вересня. На сайті mafiagame.com команда поділилася спогадами, розповіла про переваги ремастера Mafia: Definitive Edition та зробила несподіваний анонс.

Генеральний директор Hangar 13 Роман Хладік, керівник виробництва та медіа-директор Томаш Гржебичек працювали над кожною грою у серії, починаючи з оригіналу, а директор гри Алекс Кокс працював над серією починаючи з Mafia II.

Разработчики Mafia

Гра є всесвітньо відомою та є предметом національної гордості Чехії. Розробники постійно отримують підтвердження цьому факту, перебуваючи вдома.

Курс Frontend.
Frontend розробник може легко створити сторінки вебсайту чи вебдодаток. Тому після курсу ви станете затребуваним фахівцем у сфері, що розвивається.
Інформація про курс

«У Чехії серія Mafia дуже відома. Зараз кілька поколінь знайомі із серією Mafia, і це чудово», – зазначив Роман Хладік

«Це національне надбання Чеської Республіки. Я не можу сказати вам, скільки разів я бував у Брно, і під час поїздки на таксі до студії водії заводили зі мною розмову про Мафію та про те, як вони схвильовані тим фактом, що гра є доморощеною франшизою з Чехії», – розповів Алекс Кокс

У розмові про Mafia: Definitive Edition розробники відзначили покращену графіку, велику кількість деталей, покращене висвітлення характерів та збільшену динамічність.

Кокс: «Ми намагалися дуже відповідально ставитися до того, що ми змінювали або додавали в історію. Зазвичай ми додавали щось тільки для покращення темпу там, де все трохи сповільнилося».

Mafia

Хладік: «У оригінальній Mafia було багато технічних обмежень; наприклад, дальність відтворення становила всього кілька сотень метрів, тому грандіозних видів на місто вам так і не вдалося побачити. У Mafia: Definitive Edition у нас з’явилася чудова можливість покращити графіку першої гри — раптово ми змогли створити мальовничі краєвиди та краще передати атмосферу міст 1930-х років».

Mafia: Definitive Edition

Гржебичек: «Це був дивовижний перехід від можливості відтворити лише одного актора 20 років тому до сьогоднішньої можливості показати всю сцену, включно з виразами облич акторів, що справді допомогли історії сяяти».

Mafia 20 years

 

Говорячи про подальші плани, представники Hangar 13 зробили довгоочікуваний анонс:

Хладік: «Я радий повідомити, що ми розпочали роботу над абсолютно новим проектом Mafia! Хоча до цього ще кілька років і ми не можемо поділитися чимось вже зараз, ми дуже раді продовжити роботу над улюбленою франшизою та потішити гравців новими історіями».

Триває конкурс авторів ІТС. Напиши статтю про розвиток ігор, геймінг та ігрові девайси та вигравай професійне ігрове кермо Logitech G923 Racing Wheel, або одну з низькопрофільних ігрових клавіатур Logitech G815 LIGHTSYNC RGB Mechanical Gaming Keyboard!


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: