На ITC.ua Тиждень ШІ. Ми досліджуємо, як саме ШІ покращує життя мільйонів людей прямо зараз і що чекає нас у майбутньому. Партнер проєкту – компанія Favbet Tech, яка активно інтегрує ШІ у свої продукти.
Компанія Mastercard розпочала тестування системи біометричної оплати для звичайних магазинів. Вона має на увазі підтвердження оплати шляхом розпізнавання обличчя, а не використання безконтактних карток, смартфонів або PIN-кодів.
Компанія заявляє, що її програма Biometric Checkout Program дозволить сканувати особу покупця за допомогою мобільного додатка продавця. Потім отримане зображення зіставляється із фотографією, що зберігається у файлі банківської картки. Цю технологію можна порівняти з методом біометричної ідентифікації FaceID, який використовується в смартфонах Apple iPhone для розблокування пристрою або підтвердження платежів.
Mastercard запустила пілотну програму у п’яти супермаркетах St Marche у Сан-Паулу, Бразилія. Магазини будуть використовувати додаток, розроблений бразильським стартапом Payface. У плані апаратного забезпечення Mastercard співпрацює з такими компаніями, як NEC та Fujitsu General. Незабаром компанія планує вийти на міжнародний ринок.
Також наголошується, що у розробці є додаткові функції, які можуть використовувати цю технологію. Вже розпочинаються дослідження у сфері перевірки віку при купівлі товарів з обмеженим доступом.
Джерело: Bloomberg
Favbet Tech — українська продуктова компанія, розробник iGaming-рішень. Входить до топ-50 найбільших IT-компаній України за версією DOU.Спеціалізується на високонавантажених системах, хмарній інфраструктурі та штучному інтелекті. У 2025 стала ініціатором створення АІ-комітету Асоціації «ІТ Ukrainе» — першого галузевого об’єднання, що займається питаннями розвитку АІ на рівні бізнесу й держави.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: