Новини Новини 24.11.2022 о 10:50 comment views icon

Mercedes закрила доступ до режиму швидкого прискорення в електромобілях пейволом — підписка коштує $1200 на рік

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg

Вадим Карпусь

Автор новин

Компанія Mercedes приєдналася до когорти автовиробників, що обмежують функціональні можливості у своїх автомобілях, щоб потім надати доступ до них за окрему плату. Майбутнє оновлення Acceleration Increase забезпечить можливість використання більш продуктивного режиму двигуна, на який той здатний від початку. Але активувати його можна лише на умовах платної підписки.

Так, підписка вартістю $1200 на рік відкриє доступ до режиму водіння Dynamic. Він підвищує потужність двигуна на 20-24%, збільшує крутний момент та скорочує час розгону до 60 миль на годину (96,6 км/год) на 0,8-0,9 секунди. Підписка не вимагає жодних фізичних оновлень для обладнання, а лише програмно розблокує продуктивніший режим роботи двигуна. Таким чином, Mercedes навмисно обмежила продуктивність для подальшого продажу у вигляді додаткової опції. Ця пропозиція доступна власникам електромобілів Mercedes-EQ EQE та Mercedes-EQ EQS.

Оскільки глобальний продаж нових автомобілів в останні роки впав, автовиробники почали шукати альтернативні способи отримання доходу. Одним із них стали продажі оновлень програмного забезпечення та функцій у вигляді підписки. У такий спосіб вони отримують безперервний потік доходу протягом тривалого часу після продажу автомобіля.

Такий підхід має право на життя для певних програмних пропозицій, таких як преміальні навігаційні функції або віддалений моніторинг транспортних засобів. Але розглянутий вище приклад передбачає, що автовиробник спочатку встановив продуктивніші апаратні ресурси на автомобіль і продав готовий автомобіль, спеціально урізавши в ньому можливості. Розкрити початково закладений потенціал можна лише за умов чималої щорічної підписки. Раніше на такий же крок пішла компанія BMW, «дозволивши» покупцям своїх автомобілів використовувати підігрів сидінь за $18 на місяць. Також BMW намагалася (на щастя, невдало) стягувати з покупців плату за доступ до Apple CarPlay та Android Auto – $80 на рік. У автомобілях інших брендів ці функції доступні без додаткових щорічних оплат.

Джерело: The Verge


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: