Новини Пристрої 14.07.2025 comment views icon

Найбагатша людина Індії хоче перетворити кожен телевізор на ПК

author avatar

Катерина Даньшина

Авторка новин

Найбагатша людина Індії хоче перетворити кожен телевізор на ПК
Індійський мільярдер Мукеш Амбані запустив хмарний сервіс, який може «перетворити» телевізор на ПК / Depositphotos, Jio

Індійський бізнесмен Мукеш Амбані, який торік влаштував одне з найрозкішніших весіль в історії для свого сина, оголосив про грандіозні плани — забезпечити, чи не усі домогосподарства Індії персональним комп’ютером. Яким чином? Просто модернізувавши наявні телевізори.

Днями телекомунікаційна компанія Амбані, який є найбагатшою людиною Індії й посідає 16-ту сходинку в рейтингу мільярдерів Bloomberg, оголосила про запуск JioPC — сервісу, що пропонує хмарний досвід роботи з ПК через наявні телеприставки Jio (вони постачаються безплатно в комплекті з послугою домашнього широкосмугового доступу в інтернет, або ж їх можна придбати окремо за $64).

JioPC вже доступний у безплатній пробній версії й через список очікування. Активувати його можна одразу після отримання запрошення, під’єднання миші та клавіатури, а також налаштування облікового запису. Користувачі одразу отримають попередньо встановлений LibreOffice, тоді як доступ для програм Microsoft Office можна оформити вже через доступний браузер.

З мінусів — сервіс поки не підтримує периферії, на кшталт камери чи принтера, але у компанії Амбані під назвою Jio Platforms масштабні плани (принаймні на папері), які допоможуть суттєво збільшити базу користувачів, що вже налічує близько 488 млн.

ПК місяця в Індії — «ноутбук-Франкенштейн». Коштує $110 і зібраний зі сміття

За даними директора з досліджень Counterpoint Таруна Патхака, наразі 70% індійських домогосподарств мають телевізор і лише 15% — володіють ПК. Тож у JioPC є великий потенціал, який доведеться ще підкріпити належним маркетингом та роз’ясненнями.

Урядові дані тим часом свідчать, що активна база користувачів платних телеприставок в Індії сягає майже 57 мільйонів. Хоча й традиційний ринок телебачення (DTH) скорочується, оскільки все більше споживачів переходять на інтернет-послуги. Станом на березень, активна база абонентів DTH скоротилася на 8% у річному обчисленні.

Щодо місцевого ринку ПК, то він фіксував зростання поставок на понад 8% у річному обчисленні, досягнувши 3,3 мільйона одиниць — сьомий поспіль квартал зростання, згідно з IDC. Хоча поширення ПК в Індії все ще лишається відносно низьким, якщо порівнювати з ринками США та Китаю, зважаючи на такі очевидні причини, як обмежений дохід та широке використання смартфонів як основних обчислювальних пристроїв.

«Вихідні — це помилка». Керівник однієї з найбільших IT-компаній Індії пропонує ввести 70-годинний робочий тиждень

Джерело: TechCrunch, Jio

Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: