Новини

NYT: Apple стала новим спонсором музичного шоу Супербоула — компанія платитиме по $50 млн за кожен номер

NYT: Apple стала новим спонсором музичного шоу Супербоула — компанія платитиме по $50 млн за кожен номер

National Football League та Apple проводили переговори про права на трансляцію N.F.L. Sunday Ticket. Сторони затягли переговори, оскільки N.F.L. хотіла отримати від угоди $2,5 млрд, що на $1 млрд більше, ніж вона має від нинішнього провайдера DirecTV. Тим часом N.F.L. та Apple змогли домовитися щодо співпраці з другого питання.

У міру того, як споживачі відмовляються від традиційних телевізійних пакетів, N.F.L. прагнула розширити охоплення шляхом цифрових медіа. Можливість укласти угоду обговорювалася з Google, Amazon та ESPN, а найбільш масштабні переговори велися з Apple. Але через великі апетити N.F.L., домовитися поки не вдалося.

Проте стало відомо, що Apple погодилася стати головним спонсором музичного шоу у перерві між таймами Суперкубка. Сторони стали розкривати умови угоди. Але як повідомили три особи, поінформовані про перебіг переговорів, N.F.L. хотіла отримати близько $50 млн. Судячи з усього, компанія з Купертіно визнала запропоновані умови прийнятними, і тепер Apple Music замінить Pepsi як головний спонсор шоу.

Стати головним спонсором шоу у перерві між таймами Суперкубка – це своєрідний відступ Apple від своїх принципів. Компанія пишається тим, що просуває свій бренд не так, як інші виробники споживчих товарів, такі як Coca-Cola, Budweiser та McDonald’s, які давно спонсорують спортивні та культурні заходи. Apple намагається не спонсорувати заходи, які сама не контролює. Сьогодні компанія починає використовувати такий спосіб просування.

Курс
QA
Вивчайте важливi технології для тестувальника у зручний час, та отримуйте $1300 уже через рік роботи
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!

Джерело: NYT


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: